Dan tog gelukt?

<p>Goeiedag allemaal ben benieuwd </p><p>ik ben in november 2019 1 jaar gestopt met de pil sindsdien heb ik een syclus tussen de 28 a 30 dagen ik heb 17 januari men menstruatie gehad tot 22januari nu ben ik dinsdag redelijk misselijk geweest het is tegen de avond over gegaan maar gisteren woensdag had ik savonds bij het afvegen roze afscheiding ik moest zelf niets in men slip leggen was enkel bij afkuisen dit heeft Max 1u geduurd denk ik kheb wel savonds paar krampjes gehad vandaag geen klachten gehad zou het instelling kunnen zijn? Ben beetje men hoop verloren na zo lang proberen ik kan wel sommige geuren niet meer ruiken of ik word misselijk </p><p>alvast goede avond ?</p>

als je menstruatie op de 17e begonnen is zit je nu op cyclus dag 14 toch? Dat zou wel erg op tijd zijn voor innesteling, dat vindt vaak een paar dagen voor je NOD plaats.. is dit geen ovulatie?

Wat is het verschil tussen ovulatie?en innesteling dan? Ik zou mijn nod dinsdag gehad te hebben en ik had woensdag avond roze achtinge afscheiding bij afvegen en duurde maar effe en was weer weg 

Ovulatie is je eisprong.. 
Innesteling is het moment dat een bevrucht eitje zich gaat innestelen in het baarmoederslijmvlies.. Dit is altijd een aantal dagen na je ovulatie en vlak voordat je normaal ongesteld zou worden 

Als je 17 januari ongesteld bent geworden dan lijkt mij nog niet dat je 14 dagen later al zwanger bent, dat is normaal het moment van ovulatie 

Als 22 jan. Je laatste dag is van je ongi. dan zal je zo n 7 a 9 dagen later je eisprong hebben 29 a 31 Jan. Innesteling kan dan verschillend zijn snel of langzaam. 
Afgelopen dinsdags was het de 28ste. Lijkt dus heel erg vroeg. Ik heb geen idee wat de natuur hier in heeft gedaan. Is die super vroeg geweest? Ik zal het niet weten.
Snap wel dat je ongeduldig wordt en je erg gaat hopen op iets wat je dan voelt en dan dnekt kan het zo zijn. Ik wil je veel succes wensen en hoop voor je dat deze maand raak is. ?

Terug
Bovenaan