Wordt in mijn hoofd alle kanten op geslingerd. Dan denk ik weer dat ik zwanger ben, dan weer totaal van niet! Ik zit nu een week voor mijn NOD, dus erg veel kan ik volgens mij niet voelen. Zit 10 dagen na mijn Pregnyl spuit, dus volgens mij zijn deze hormonen al wel mijn lijf uit..... Heb licht last van een ongigevoel en rare trekkerig gevoel bij bepaalde bewegingen en vooral als ik te snel opsta. Ook vaak plassen en dit voelt in mijn buik heel drukkend aan (geen branderige pijn) Ook veel last van witte vloed, voel het soms echt lopen (sorry ). Ook was ik gister heel onrustig, bijna hyper en mijn benen kon ik niet stil houden. Na het werk liep ik naar mijn auto en ik was ineens helemaal buiten adem! Dit viel me echt op. Ik lag ook al heel vroeg in bed en snacht heb ik vaak last van hitteopwelliingen. Dan moet ik echt alle dekens van me af hebben! Snel daarna heb ik het weer koud...Ook een hongerig gevoel en zat vanmorgen om 900 uur op het werk al aan de spekkies en chocoladekoekjes. Heb ik werkelijk nooit!
Ach ja, het zelfde verhaal weer he? Het kan zijn dat mijn lijf me heel goed voor de gek houd, maar toch voel ik me anders dan anders.....
Dit wilde ik even kwijt!!
Ach ja, het zelfde verhaal weer he? Het kan zijn dat mijn lijf me heel goed voor de gek houd, maar toch voel ik me anders dan anders.....
Dit wilde ik even kwijt!!