dan weer wel, dan weer niet....

Wordt in mijn hoofd alle kanten op geslingerd. Dan denk ik weer dat ik zwanger ben, dan weer totaal van niet! Ik zit nu een week voor mijn NOD, dus erg veel kan ik volgens mij niet voelen. Zit 10 dagen na mijn Pregnyl spuit, dus volgens mij zijn deze hormonen al wel mijn lijf uit..... Heb licht last van een ongigevoel en rare trekkerig gevoel bij bepaalde bewegingen en vooral als ik te snel opsta. Ook vaak plassen en dit voelt in mijn buik heel drukkend aan (geen branderige pijn) Ook veel last van witte vloed, voel het soms echt lopen (sorry ). Ook was ik gister heel onrustig, bijna hyper en mijn benen kon ik niet stil houden. Na het werk liep ik naar mijn auto en ik was ineens helemaal buiten adem! Dit viel me echt op. Ik lag ook al heel vroeg in bed en snacht heb ik vaak last van hitteopwelliingen. Dan moet ik echt alle dekens van me af hebben! Snel daarna heb ik het weer koud...Ook een hongerig gevoel en zat vanmorgen om 900 uur op het werk al aan de spekkies en chocoladekoekjes. Heb ik werkelijk nooit!

Ach ja, het zelfde verhaal weer he? Het kan zijn dat mijn lijf me heel goed voor de gek houd, maar toch voel ik me anders dan anders.....

Dit wilde ik even kwijt!!

hoihoi,

Gooi het er gewoon lekker uit!!! Knap je waarschijnlijk ook van op. Vervelend voor je dat lichaam zo raar doet, Geef de moed niet op, hoor!!!!

Gr Ester

He Imme,

Jij ook al zo in de stress? Hier nog zo'n stresskipje..... Volgende week vrijdag NOD, dus nog een dag of 5-6 wachten voor we duidelijkheid hebben.... Ik ben ook enorm aan het letten op mijn lijf, maar weet eigenlijk dat dat toch niets zegt.
Ik voel me al sinds donderdag ellendig: hoofdpijn, erg moe en de tranen komen erg snel. Het zal wel niets met een eventuele zwangerschap te maken hebben, maar meer met de stress eromheen!
Ik heb ook nog steeds iedere dag getempt (zie andere topic) Mijn temp is sinds de IUI al heel constant (36,8 - 36,9) terwijl voorheen hij steeg tot 37,4 en een dag voor mijn ongi weer zakte naar 36,6. Maar goed dat zegt dus ook niets, want toen was ik ook niet zwanger...

Meid: heel veel succes en sterkte met wachten en ik duim voor ons allemaal!!!

Dikke knuffel,

Ginger

Hoi Imme!

Spannend hoor!
Ik herken wel een aantal dingen van wat je opnoemt...
Nu maar hopen dat het een goed teken is :)
Ik voel me ook heel onrustig, al een dag of drie (zie mijn toppic) en ook dat warm en dan weer koud s'nachts is erg handig .... not! en zo moe...... pffff
maar....we hebben nog vakantie dus...geen probleem!! We blijven het gewoon lekker rustig aan doen!

Nou meid heel veel sterkte en hopelijk hebben we allebei snel goed nieuws!!

Liefs Niekje

he meiden,

spannand allemaal he? Tis ook zo vervelend als je lijf raar doet, dan krijg je toch zonder dat je het wilt een beetje hoop....

Goed nieuws Ginger dat je temp nog  zo hoog is! Mijn temp was vanmorgen ineens 37,2! Werkelijk nog nooit gehad! Zit voor mijn ei altijd rond de 36,4. Heb eigelijk vanaf mijn eisprong niet getempt, daar was ik te schijterig voor. Ga ik weer vanalles in mijn hoofd halen. Alleen vanmorgen dus wel, en deze was heel hoog!

Heb ook vandaag de hele dag liggen slapen. Moet eigelijk nog een hoop doen, mannetje is werken, maar heb er de puf niet voor! Verder worden mijn tempels erom heen heel iets donkerder. Verder zijn mijn borsten niet gevoelige ofzo, alles af en toe een steekje. Ook last van mijn buik, maar niet echt een ongigevoel.... een hele witte afscheiding, wat een beetje waterig is. Verder nergens last van HAHAHAHA

Ik heb ook vrijdag mijn NOD, kan niet wachten!

Hoe is ie verder met jullie??

Terug
Bovenaan