Dan zal ik me ook maar even voorstellen!

Dag aanstaande mama's en andere belangstellenden!

Net ingeschreven bij deze MamaClub :) echt een super leuke manier om in contact te komen met andere meiden en vrouwen die ook zwanger zijn.

Ik ben Anne, 24 jaar, en 6 weken en 4 dagen zwanger om precies te zijn....van onze eerste kindje!

Ben helemaal in de wolken, maar ook erg ongerust of alles wel goed is. Het enige waaraan ik voel dat ik zwanger ben zijn mijn borsten...voor de rest eigenlijk geen ongemakken of kwaaltjes. Misschien komt dit voor jullie zeer gezegend over, maar ik maak me stiekem wel een beetje zorgen!
Pas over 3 weken krijg ik m'n eerste echo, dus hoop dat er dan meer duidelijk wordt!

Liefs Anne

Hallo Ikenjasper!

Gefeliciteerd! Ik ben morgen 7 weken zwanger en net als jij maak ik me ook zorgen! Op onze leeftijd (jij 24 en ik 26) is de kans 1 op 10 dat we een miskraam krijgen, dus een stuk kleiner dan dat je boven de 30 bent. Dit slelt mij enigzinds op zo,n moment gerust. Maar toch...............ik kan die weken wel voorbij kijken! 29 december de 1e echo en dan gaan we het voor het eerst bewonderen! Ben heel benieuwd! P.s: ik ben 22 juli uitgerekend en jij? Ik heb verders ook nergens last.Voel af en toe wat steekjes maar die verdwijnen dan heeeeel snel. Heb als ik lang loop al bandenpijn! Heel snel! Verders voel ik me prima.........

Liefs van Jessica

Ha Jessica,

Ik ben 25 juli uitgeteld...en kan ook echt die weken omkijken! Maar probeer te genieten :)

Heb wel dat ik onwijs vaak naar toilet moet...en die kleine steekjes die heeel snel verdwijnen! Maar voor de rest? Voel me kip-lekker!

Liefs Anne

Anne,

Gefeliciteerd en welkom hier!

Spannend allemaal he? En ons geduld wordt echt op de proef gesteld, maar dat wordt steeds beter, echt waar!

Ukje goeit beetje bij beetje en met het vertrouwen is het hetzelfde verhaal.

Liefs grote broer

Hoi Anne,

Gefeliciteerd, en zelfde naam en zelfde jaar!! grappig..
Ik weet niet precies hoever ik ben, volgens de laatste menstruatie moet ik bijna 8 weken zijn. Maar volgens de echo waarschijnlijk nog minder ver. Moeten nu over 1,5 week weer een echo maken.! Wachten is soms best moeilijk.

Dag Anne,
Van harte gefeliciteerd en welkom!
Spannend hoor, de eerste. Ik verwacht ook mijn eerste kindje, ben al wel 37 jaar! Tja, gewoon niet eerder de juiste man tegengekomen...
Heb gelezen dan één op de vier vrouwen niet misselijk is, dus zo heel gek is dat niet! Je hebt gewoon mazzel... :)
Geniet ervan!

Terug
Bovenaan