@dana79

hoi,

tja hoe doe ik dat....hij moest wel ik heb niet genoeg...lasse krijgt fles bv 150 cc en fles kv 165cc...
die kv 165cc geef ik 's avonds...en soms als ik niet genoeg eruit gekolfd krijg overdag een fles 165cc kv.

ik heb geluk dat onze kids de borst, fles en speen allemaal accepteren en zelfs doorelkaar.

denk dat het gewoon ff uitproberen is.

ben er wel achter dat lasse op de laatste fles kv van 165 beter slaapt dan op een fles bv.
ben bang dat er ook niet genoeg voedingsstoffen inzitten bij mij....wordt hier dus weer niet lang de borst geven...

liefs randy

vervelend als je niet genoeg hebt en wel graag wilt. Ik wil het af gaan bouwen omdat ik in augustus nog graag dagjes weg wil en dan niet overal wil gaan zitten te kolven of borstvoeding wil geven.
Je hoort inderdaad wel vaker dat kindjes die kv krijgen eerder doorslapen. Ik ben benieuwd of Romy ook de fles accepteert. Bedankt voor je uitleg en we gaan het uitproberen.

Groetjes

hoihio

ik heb gelezen dat je rustig moet beginnen, met 1 voeding per dag kv doen
die doe je dan elke dag op zelfde tijdstip
daarna breid je rustig uit met 2 flessen kv op 1 dag, liefst niet achter elkaar

dinsdag 1e keer cb, maar geven julie 165cc per keer? mijn kleine krijgt 60cc/ml per keer net op en dat wel 7-8x per dag ze is net 3 weken

Het ligt er ook aan hoe zwaar het kindje is...

Lasse is morgen 4 weken en woog 4010 bij de geboorte en was weer op gewicht toen hij 9 dgn oud was...tussen de 4-5kg is 165 kv heel normaal en ja de bv 150 daar kom je op uit met het rekensommetje.
Lasse krijgt 5 voedingen per dag.

Ja ze zeggen dat je het rustig moet opbouwen, maar ja als er geen borstvoeding meer is en je kindje moet wel eten dan is er geen keuze.
Daarbij ben ik heel makkelijk in die dingen en volg mijn eigen gevoel en dat werkt bij onze kleine het beste.

Ik wil wel graag bv geven maar niet ten koste van wat dan ook. Hij heeft het in iedergeval 4 weken gehad, en wat er nog inkomt is mooi meegenomen.
Het is bij mij nu echt bijna op, kan kolven wat ik wil maar haal er nog maar 1 fles van 150cc uit per dag.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan