Daniëlle heeft keelontsteking en is heel zielig

Hoi dames,
nou het onderwerp zegt het al, Daniëlle heeft keelontsteking is erg zielig.
We waren afgelopen naar Drenthe gegaan en zouden tot vanavond blijven, echter vrijdag werd Daniëlle al niet lekker en gisteren hebben we besloten om in te pakken en naar huis te rijden. Ze was zo huilerig en moe maar wilde niet slapen in het campingbedje. Vandaag was ze zo ziek (40 graden koorts, groen snot uit dr neus) dat we besloten om de huisartsenpost te bellen en gelukkig konden we gelijk terecht. Conclusie: keelontsteking, dus penicillinekuur gekregen.
Ze is echt zo zielig, echt dr zelf niet, ze valt overal in slaap (op de zandbak, in dr eetstoel, op de bank) maar in bed gaat ze steeds huilen. Net heeft ze een uurtje op de bank geslapen en nu ligt ze in bed, ik hoop dat ze vannacht een beetje doorslaapt.

Groetjes van Sonja

achossie, wat vervelend.. je hebt t dan zo te doen he met je kleintje.. en ook erg jammer dat je een dag eerder weg moest van je vakantie, maarja het is niet anders.

Ik hoop maar dat ze snel van die kuur opknapt en nog even lekker van het zonnetje kan genieten.

sterkte!

Jeetje da's balen zeg! Zo zielig als die kleintjes ziek zijn! En een keelontsteking doet ook nog eens ontzettend veel pijn!

Nou hopelijk knapt ze snel weer op hoor!

x miranda

Ach dat kleine wijffie. Wat sneu!! Ik vind het ook erg balen voor jullie trouwens want je verheugd je toch op je weekendje weg... Hopenlijk voelt je kleine lieverd zich snel iets beter.

Beterschap!
lfs ing

Hoi Sonja,

Het arme meissie!
Waterijsjes zijn erg lekker bij een keelontsteking en het is er nog weer voor ook!

Dikke kus van ons aan je kleine meid,
Karin en Bas

Hoi meiden,
bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Helaas voelt Daniëlle zich nog steeds erg ziek. Ze heeft wel goed geslapen vannacht tot vanochtend 11 uur. Alleen toen ik haar uit bed haalde was ze zo zielig, overal zat opgedroogd snot in dr gezicht. Lekker even samen in bad gegaan om alles los te weken.
Daarna weer veel slapen op de bank, in de buggy en nu ligt ze alweer in bed. Nouja slapen doet goed, hopelijk knapt ze snel op.

Groetjes van Sonja

Zo werd ze wakker vanochtend:

Terug
Bovenaan