Daniëlle, je hebt een fan! (foto)

A

Anoniem

Guest
Hoi Sonja en Daniëlle,

Een boterhammetje delen was blijkbaar het begin van iets bijzonders.....
Bas zat net naast me toen ik het forum aan het bijlezen was. Toen hij de foto van Daniëlle zag riep hij steeds: "Die, die!!!" Toen ik naar een volgend bericht ging, was hij ronduit BOOS!

Schattig hè?!?

Dikke kus van Bas en groetjes van Karin

Moest even kijken hoor hahaha nieuwsgierig....

Wat onwijs schattig! Er zijn al veel stelletjes onder onze kinderen!
Rik en Feline, Mick en Marissa en volgens mij nog een stel hahahah

groetjes Maris

Hoi Karin,

Het berichtje is dan wel niet voor mij, maar vind de foto zo ontzettend schattig!!! En wij waren er natuurlijk bij toen de eerste ontluikende liefdestekenen er waren. Verwachten dus minimaal een uitnodiging voor de bruiloft :)

groetjes Linda

Haha, wat schattig!! Ik zal de boodschap doorgeven aan d'r.
Voorlopig ligt ze moord en brand te schreeuwen in bed! Ze ligt er net in maar ze ligt me toch te huilen, weet niet wat er is, als ik haar eruit haal is er niks aan de hand.

Nouja in ieder geval een dikke kus voor Bas van Daniëlle!

Groetjes van Sonja

Hoi hoi Daniëlle,

En ben je nog lekker gaan slapen gister?

Kus, Bas

Hoi Bas,
ik had er ff helemaal geen zin in gisteren, om te gaan slapen. Eerst trapte mama er nog 2x in en haalde ze me uit bed maar toen ze me weer terug legde en ik heel hard ging huilen, ging ze gewoon naar beneden om te forummen en toen heeft ze ook nog eens de babyfoon uit gezet, maarja ik schreeuwde zo hard dat hoorde ze wel door het plafond heen, hahaha, maar na 5 minuten heb ik het toch maar opgegeven en ben maar gaan slapen, was ik toch wel aan toe!

Maar ik vind jouw foto echt zo schattig, ik hoop dat we elkaar weer treffen in Monkeytown, volgend jaar! Klinkt ver weg maar mama zegt dat het zo januari is!

Dikke kus en alvast weltrusten voor straks,
Daniëlle.

Terug
Bovenaan