Daniëlle gespuugd in bed

Hoi dames,
gisteren hadden we een verjaardag bij vrienden en meestal nemen we Daniëlle niet mee. Omdat iedereen altijd naar dr vraagt dacht ik nou ze kan wel een keertje mee.
Maar waar ik bang voor ben gebeurde ook, ze bleef maar snoep en chips krijgen. Vooral veel spekkies, ik zei wel steeds: stop nu maar maarja soms zie je het ook niet gebeuren.
Afijn op de verjaardag ging alles goed en in de auto viel ze lekker in slaap en hup zo naar bed. Op een gegeven moment werd ze wakker en hoorde ik haar een beetje zachtjes huilen maar verder niet, dus ik ben niet gelijk gaan kijken. Maar toen ik naar bed ging ben ik toch nog even gaan kijken en jahoor, ik rook het gelijk: gespuugd!
Ze sliep wel gewoon maar ik wilde toch even haar bedje schoonmaken. Dus toch bed verschoond, daarna nog even een boekje voorgelezen en ging ze gelukkig weer lekker slapen.
Maar ik ben weer genezen: voorlopig gaan we of alleen naar een feestje of ze gaat naar oma.

Groetjes van Sonja

Wij hadden dat ook op een verjaardag. Dat Feline van alles kreeg. Toen heb ik gezegd tegen de familie dat ze echt niks mochten geven. En dat ging gelukkig goed. Maar ik moest wel steeds opletten, want anders pakte ze het gewoon.
Gaat het nu weer goed met Danielle?

groetjes Maris

Ja gelukkig gaat het nu wel weer goed met dr. Ze is alleen een beetje huilerig, als het even niet gaat zoals ze wilt: huilen. Maarja dat zal wel een beetje de vermoeidheid zijn.

Groetjes van Sonja

och vervelend zeg.gelukkig ging ze gelijk weer lekker slapen.

ik vind het ook wel eens vervelend hoor dat mensen op een verjaardag die kleintjes vanalles willen laten eten.al zeg je soms nu niet meer,ach ze smult zo lekker krijg je dan als antwoord.
gr petra

Raar is dat he? Dat mensen die kinderen zo graag willen voeren.... En het rare is vooral dat diezelfde mensen het dan een jaar later onbeleefd vinden dat datzelfde kind die ze altijd volgepropt hebben, niet meer weg te slaan is bij de hapjes.

Gelukkig hebben wij een familie (uitzonderingen daargelaten) die altijd, als de kinderen wat willen hebben, zeggen dat ze het aan mama moeten vragen.

Aaaaahhh wat zielig nou voor haar!

Ik vind je verhaal heel herkenbaar trouwens.
Opa en Oma hebben nogal de neiging Dylano vol te proppen met snoep en chips. Als het er nou bij 1tje zou blijven, prima, maar net wat jij zegt.. Je heb ook geen ogen in je achterhoofd!

Dylano spuugt dan nooit (heeft hij 1x in zn 2,5jr gedaan), maar hij word snachts wakker van de buikpijn (verstopping) en dan moeten we hem een klysma geven.
Hij kan er dus ook duidelijk niet goed tegen.

Heb al menig malen discussies gehad met mijn ouders.. Tja.. Zullen wij het strax ook gaan doen, vraag ik mezelf af?? ;-)

Liefs Deb.

Hoi hoi,
Ik lees zo jullie verhalen en kan me der niet in vinden. Dus ik vind het zo vreemd. we nemen rik altijd mee naar een verjaardag (mits deze smiddag is natuurlijk) en hij heeft zich nog nooit volgepropt of laten volproppen. Rik is altijd veel te druk met spelen om te eten zeg maar. En als er iemand komt met eten kijken die altijd eerst mij of maik aan.
Maar goed als dat bij jou wel het geval is vind ik het heel sneu voor je meissie, zeker omdat ze er zo ziek van is geweest. Jammer dat je het zo moet ervaren en dat je der dus neit kan meenemen.

X Saskia

Terug
Bovenaan