Daniëlle klaarwakker vanaf 3:00 uur!

Ik hoorde om kwart voor 3 inene heel hard: mama, mamaaaa en dat ging dus ff door. Ik kijken, jahoor klaarwakker. Ik heb haar even mee naar mijn bed genomen maar denk maar niet dat ze dan gaat slapen hoor. Tv aan, na 3 kwartier had ik haar toch maar weer naar bed gebracht. Nou stil, dus ik dacht dat is mooi. Nou niet dus na een kwartiertje huilen en roepen, uit uit!
Dus hier zit ik dan weer beneden, Dora aan en pc aan. . . .
Ik heb wel het idee dat ze niet echt ziek meer is dus dat is mooi, ik snap alleen niet hoe het kan dat ze zo klaarwakker is, want vanmiddag heeft ze niet echt geslapen, ze ging om half 8 naar bed, om 10:00u wakker omdat ze had gespuugd en toen ging ze pas weer om half 12 naar bed.
Heel vreemd.
Nou de groetjes en wordt vervolgd,
Sonja

Nou om kwart voor 6 heb ik haar terug gelegd in bed toen ging ze gelukkig wel lief slapen. Ik ook weer naar bed en om kwart voor negen was ze weer klaarwakker.
Nouja ik had gelukkig vrij genomen voor vandaag. Ik ben allang blij dat ze zich weer beter voelt en ik hoop dat dat zo blijft.
Groetjes van Sonja

Hee Sonja,

Vervelend he, als je de hele nacht op bent.
Sven heeft nu helaas ook weer een periode dat hij om 5:00 uur krijsend wakker wordt. En als je dan ook nog een kleintje hebt die nog 's nachts een voeding nodig heeft, wordt het wel heel vermoeiend.
Laten we hopen dat onze kindjes gauw weer lekker doorslapen!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan