Daniëlle ziekies. . .

Ja Daniëlle is een beetje ziek. Ze was vanmiddag al dr zelf niet, we waren aan t wandelen en ze viel in de buggy in slaap, nou dat gebeurt echt nooit meer dus dan weet ik al dat er iets niet goed is. Toen ze wakker was wilde ze geen plakje worst(!) en thuis voelde ze ontzettend warm aan. Klopt wel want ze heeft 40 gr. koorts. Ze ligt lekker op de bank onder een dekentje. Net moest ze ook nog even overgeven. Alles verschoond en snel een zetpilletje naar binnen gewerkt. (snel want anders wordt ze histerisch, maar het viel gelukkig mee deze keer).
Nou ik hoop maar dat ze snel weer opknapt want ik vind het toch altijd zo zielig.

Groetjes van Sonja

Hey Sonja,

Ik vind dat ook altijd maar zielig hoor als onze ukkies ziek zijn. Dan ben ik liever zelf ziek.....
Nou, hopelijk knapt ze snel op van het zetpilletje!

Beterschap hoor!

liefs miranda

Hey Sonja,

Vervelend he dat ze zo ziek is!
Ik en ook inderdaad liever zelf ziek, het is echt een zielig gezicht zoals ze er bij liggen!

Veel beterschap hoor en hopelijk is het gauw over..

Groetjes Mascha

Ja laatste x had ze keelontsteking dat was wel heftig. Net heeft ze weer in bed gespuugd, dus nu zit ze weer even beneden op de bank, ik ga zo maar weer proberen of ze naar bed wilt.
Ze heeft geen koorts meer maar dat kan natuurlijk ook van de zetpil zijn.
Gr. Sonja

Terug
Bovenaan