Dani Jaedon is grote broer geworden van Quinn Daevon!

Hallo allemaal,

3augustus was het dan zover, met een zwangerschapsduur van 36weken kreeg ik flinke weeen en ben ik bevallen van een gezonde zoon Quinn Daevon.. Hij woog 3080gram en 48cm lang.. De bevalling is echt super snel gegaan.. kwart over 4 had ik 4cm ontsluiting en om 5uur mocht ik al persen naar 3minuten persen was eindelijk onze kleine er..
maar omdat hij 4weken te vroeg geboren was moesten we ander halve dag in het ziekenhuis blijven.. gewoon om te kijken of tie alles doet.. En ja hoor tis een sterk mannetje en genieten nu volop van onze mooie zoons...
Het grappige is.. Dani is geboren op zondag 3december.. en Quinn is geboren op zondag 3 augustus.. haha

foto's staan bij het zwangerschapforum / augustus...

Liefs,
trotse moeder!

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!  Ik neem aan dat het wel ff schrikken was toen de bevalling zich aan diende. Je rekent er nog helemaal niet op.  
Maar het is allemaal goed gekomen en lekker zo'n vlotte bevalling!
Heel veel plezier met elkaar en geniet ervan!!
Groetjes cobie

Hoi Trotse Mama!!!

Hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe kleintje!!!!
Fijn dat alles goed is, lekker op gewicht ook.
Geniet maar lekker van je mannetjes (met hele mooie namen)!!!
Nog een week of 3 en dan krijg ik er ook een mannetje bij...
groetjes,Priscilla

Gefeliciteerd met je mooie zoon. Heerlijk dat alles goed is gegaan. Ga lekker genieten van je mannen (dat klinkt wel !)
Ik ben bezig met de bekende en gewraakte laatste loodjes, voordat ik ook mag gaan genieten.

Veel geluk samen!        

Gr. mamajo (39+3 wkn)

Terug
Bovenaan