@Dani

A

Anoniem

Guest
Hoi Daan,

Hoe is het nou? Lees in een andere topic dat je kleine vrouwtje weer aan doorslapen is? Wat een zegen voor je zeg! Hopelijk zet het door....... En hoe gaat het verder met jou en de dame met pit? Ik hoop echt voor je dat je weer wat in rustiger vaarwater zit.

Op de foto van de smoelenparade ziet  Evi er geweldig uit, wat een mooie meid zeg. En wat heb je met haar haar gedaan? Kapper? Sophie laat niks zitten in haar haar dat er niet hoort,maar ziet er zo af en toe uit of ze buiten heeft gelopen in windkracht 10 haha.

Liefs
Susan

Hey Suus!
Haha windkracht 10... en niets laten zitten in het haar??? Jouw meisje??? Nou Evi ook! Dus vandaar ook die ragebol... speldjes en alles... alles gaat eruit! Tja pit he!

Lief dat je even vraagt hoe die gaat!
Slapen lijkt dus eindelijk wat beter te gaan.. jaja! Durf nog steeds niet te juichen maar toch.... lijkt het wel zo! Kan het bijna niet geloven!!
En ik zelf zit behoorlijk aardig in mijn vel! Helaas afgelopen weekend wel weer even een kleine terugslag ivm zeer nare actie van die 'maffe' ex... maar inmiddels al weer beetje van me afgeschud!
Dus hopelijk blijft dit wel even zo!

Waar blijft nou toch je foto op je hyves??? Ben wel nieuwsgierig naar je!

Met jou alles goed??

Dikke kus van Daan!

hoi, ik lees net dat het beter gaat met evi. Bij lukas heeft het idd ook weken geduurd voordat de neusamandelen effect hadden maar ik heb nu een heel ander mannetje. Hij krijgt nu ook al een paar weken asma medicijnen en ook dat werkt super.

Ik hoop dat evi goed blijft slapen en dat je wat tot rust komt

Hey Daan,

Maar ik vind juist dat heur haar zo leuk zit...... Hier valt de gel er zelfs uit en krult/piekt het alle kanten op. Nou ja, tegen de tijd dat ze om half negen op school moeten zijn en wij al een uur daarvoor vlechtjes zitten in te draaien, denken we vast nog wel eens terug aan hoe het was toen  ze gewoon naar buiten gingen met coupe windstorm haha.

Fijn om te horen dat de rust wedergekeerd lijkt, maar wel balen dat je ex nog zo in de weg kan zitten. Ik ken je verhaal verder niet, maar maak wel telkens op dat je het niet gemakkelijk hebt gehad de afgelopen anderhalf jaar. Hopelijk vind jij ook snel het geluk dat je verdient!!!

Met mij gaat het goed hoor, en die twee van ons gaan ook heel goed. Ik geniet er enorm van en ben momenteel een soort van verliefd op Sophie (en ik weet nu weer dat ik dat ook bij Gijs had toen hij ongeveer zo oud was): dat koppie, dat geklets, de wereld ontdekken en toch nog die afhankelijkheid..... Heerlijke leeftijd.

En wat hyves betreft: ik doe daar echt helemaal niks mee...... (maar dat had je al gemerkt haha, zoveel vrienden), behalve zo af en toe hier foto's plaatsen. Zodra ik een leuke van mij en Sophie heb, plaats ik 'm hier (maar dat heb ik al eens eerder gedaan hoor).

Liefs
Susan

whaaaatt? Slaapt ze?
Nou heerlijk hoor, alle kleine verbeteringetjes (   ) zijn jullie gegund!!! Geniet van je extra nachtrust en veel plezier vanmiddag...

ps Evi, niet stiekem verkering met Kay nemen want Stijn wacht geduldig op je hoor.

Terug
Bovenaan