Dani1974

Heej, jij had het een hele tijd geleden eens over een park/speeltuin waar je met Evi heen gaat, welke was dat ook al weer? Nu de zon eindelijk schijnt gaan we weer lekker veel naar buiten en misschien kunnen we daar eens een mini-forum-meeting plannen?!
Groetjes Laura en Thom

Hey Laura!
Dat park heet het Amstelpark!
Ben er afgelopen zaterdag nog geweest,  super voor kids met groot speelterrein, beestjes, bootjes,autootjes, trein..  en koffie enzovoort voor onder andere de mama's ;).
Zeker leuk om met mooi weer af te spreken hoor!
Doordeweeks ben ik alleen beperkt, dan zou donderdag een keer kunnen of een keer in een weekend.
Of het nou een mini-meeting wordt of een groot spektakel, ik ben van de partij!
(t is om de hoek tenslotte haha)
Liefs

Oh ja, het amstelpark, dat was het!  Dat is bij ons ook lekker dichtbij, dus laten we vooral een afspraak maken. Op een donderdag is wat mij betreft prima. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus wie gaat er nog meer mee...? En welke donderdag wordt het?
Groetjes Laura en Thom

Wat te denken van donderdag 1 mei??
Vanaf dan is  de snackbar weer iedere dag geopend tot einde van seizoen.
Mochten er mama's willen die nog meer kindjes hebben dan kunnen die op de donderdag ook mee...ivm kindervakantie.
En dan uurtje of 1, half 2?
Laat maar weten of je dit wat vindt, dan maak ik er een even een nieuw topic van mochten er nog meer dames mee willen...??
Liefs!

Terug
Bovenaan