Daniek en Jaylinn geboren

elize81

New member
Afgelopen maandag zijn wij de trotse ouders geworden van 2 prachtige meiden en mn dochter de trotse grote zus...
Allemaal wel onverwacht want ik zou de 29e keizersnee krijgen..maar in de nacht v zo op ma krampen en puffen..'s ochtends ging het wel weer maar niet fit..mn dochter naar school gebracht..terug mn bed in..toen naar het zh om 12u voor preoperatief spreekuur..snel klaar en zat me niet lekker v die nacht..dus denk ben toch in de buurt,bel maar even..we mochten komen en gingen ze kijken,even aan de ctg....weeen dus vrij vlot achter elkaar..gyn kwam inwendig onderzoek doen om te kjjken wat de weeen deden,had ik ineens 3cm ontsluiting.....dus gyn zegt ja dan gaan we het vandaag halen..eind vd dag....oh mij god ..schrok..dacht kom alleen ff controleren en ga mn dochter weer halen..ga je ineens bevallen..keizersnee..mn man helemaal gelukkig..en ik in shock..maar alles is goed gegaan, 2meiden v 6 en 7 pond..doen het super..mo hopelijk naar huis maar herstellen ben ik nog zoet mee...
 
Lieve Elize,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochters en zusjes van jullie oudste dochter.
Hopelijk herstel jij ook voorspoedig en kunnen jullie vandaag lekker naar huis.

Geniet ervan meid.

Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan