A Anoniemanoniemanoniemanoniem feb 27, 2012 #1 Hoi hoi, Ben benieuwd hoe de APS therapie was? Liefs J
A ANONYMOUS_USERNAME feb 27, 2012 #2 Hey meid. Lief je berichtje! Ik heb morgen de therapie en laat het je dan gelijk weten. Als het niet werkt ga ik eens voor dat dry needling kijken. Liefs Danielle
Hey meid. Lief je berichtje! Ik heb morgen de therapie en laat het je dan gelijk weten. Als het niet werkt ga ik eens voor dat dry needling kijken. Liefs Danielle
A Anoniemanoniemanoniemanoniem feb 27, 2012 #3 Hey, Het was vandaag maandag...Hmm, voor het tijdsbesef wel handig om weer aan het werk te gaan, ha ha! Succes morgen!!! Liefs J
Hey, Het was vandaag maandag...Hmm, voor het tijdsbesef wel handig om weer aan het werk te gaan, ha ha! Succes morgen!!! Liefs J
A ANONYMOUS_USERNAME feb 28, 2012 #4 Hahaha tijdsbesef is hier ook soms weg hoor...zeker nu de kids een week schoolvakantie hebben!! Maar Daan, succes vandaag!! Ben benieuwd! Liefs Brigitte
Hahaha tijdsbesef is hier ook soms weg hoor...zeker nu de kids een week schoolvakantie hebben!! Maar Daan, succes vandaag!! Ben benieuwd! Liefs Brigitte