Danique heeft koemelk allergie...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!!

Als eerste alle moeders die bevallen zijn Van Harte gefeliciteerd!!!

Ik ben even afwezig geweest omdat ik ten eerste even niet op het forum in kon loggen maar ten tweede omdat we een beetje hebben lopen tobben met Danique.

Ze heeft erg veel gehuild vanwege darmkrampjes.. ineerste instantie denk je "het hoort erbij" Maar toen het zo erg werd dat ik er zelf tranen met tuiten van kreeg, zo ´n pijn dat ze had... heb ik contact opgenomen met het CB en gezegd dat ik aan koemelkallergie dacht. (mijn zoontje heeft dit ook gehad, dus kwam bekend voor)
Ik ben meteen op dieet gezet (omdat ik BV geef, mag niks meer eten waar melk in zit of eigeel en eiwit. Ook geen vis of schaal dieren, geen nootjes en geen citrus vruchten) Dus behoorlijk pittig en streng dieet, maar na een week werd Danique weer helemaal rustig en tevreden.. Ze huilt bijna niet meer en is echt een makkelijk kindje!!
Dus dat dieet hou ik wel vol!! (dan maar geen frietje met of chocolade of koekjes. meteen goed voor de lijn!!)

Danique slaapt overdag niet in haar eigen bedje, dat wil ze niet. ik laat ze dus lekker in de kinderwagen slapen of in de wipper, dat vindt ze heerlijk. Als ik ze in bed leg, wordt ze meteen wakker.

De kenmerken van koemelkallergie zijn :
Krampjes
Spartelen met armpjes en beentjes
Huilen
Eczeem
Korte slaapjes
Schrikachtig (ook in de slaap)

Ik zal van de week weer even nieuwe foto's op t forum zetten!

Liefs, Mar

Wat vervelend zeg.. ik heb veel kinderen op mijn creche met koemelk allegie,   en het lijkt me heel vervelend. Echt ieder doosje om moeten draaien om de ingredienten te moeten lezen. Gelukkig groeien de kinderen er na 2 a 3 jaar gauw overheen maar het is wel even lastig.

Wel goed van je dat je alle kenmerken hebt opgeschreven, zo leer ik ook weer iets en het lijkt me heel handig voor ouders die niet weten wat ze aan moeten met hun smurf en hier herkenings punten op zien!

Succes met je dametje.

Monique

Terug
Bovenaan