Danique ligt in het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest

Hey meiden
Wat er vandaag allemaal gebeurd is, is gewoon niet te bevatten.
Het was de verschrikkelijkste dag van mijn leven.

Danique had ik op bed gelegd vanmiddag en ik hoorde ineens op de babyfoon dat ze aan het kreunen was.

Gelijk naar boven gegaan en daar heb ik haar gepakt maar ze was helemaal niet bij.
Ze had blauwe lippen en was helemaal aan het trillen.
Haar huidje was ook helemaal grauw.
Ze bleef trillen en we schrokken ons rot.

Gelijk de huisarts gebeld en die is met spoed naar ons gekomen.
Die dacht aan een long ontsteking en dat we gelijk met vaart naad de spoedeissende hulp moesten rijden.

Dus hij gaat weg en ik pak de maxicosi en daar draaien ineens haar ogen weg.
Dus ik gillend naar  buiten om de huisarts tegen te houden maar die was er niet meer.

Werner naar beneden gegild en ik 112 bellen maar ze liep helemaal blauw aan en kreeg geen adem meer,

Ik had het niet meer ik werd helemaal gek.
Ik dacht echt dat ze dood ging.

Die man van 112 heeft gelijk de ambulance gestuurd en ons gevraagd of we haar met een natte doek haar nat konden maken.

Dat deden we en ze kwam weer bij, de ambulace was er met gillende sirenes na 10 minuten bij ons.

We zijn naar het ziekenhuis gegaan en daar heeft ze nu allemaal tests ondergaan, maar waarschijnlijk heeft ze toch gewoon een virus en heeft ze koorststuipen gehad.

Als ik dit opschrijf krijg ik nog tranen in mijn ogen.
Het gaat gelukkig nu wat beter met haar en ik mag bij haar slapen vanacht in het ziekenhuis.

Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Ilse mv Danque

wow, dat is schrikken zeg, ik krijg er helemaal kippenvel van.

Ik hoop dat het inderdaad alleen maar koortsstuipen zijn geweest en dat er
verder niets ernstigers aan de hand is.
Heel veel sterkte en beterschap.

groetjes Anke

He meid,

Heftig... kan me voorstellen dat je je zo voelde.
Verder wil ik jullie veel sterkte wensen en laten we hopen dat ze er snel weer bovenop komt.
Fijn dat je ons op de hoogte houdt.

gr kaat

Tjonge meid, zat gewoon te rillen op mijn stoel bij het lezen van je verhaal. Poeh wat moet jij het moeilijk hebben gehad zeg. Dat is echt schrikken.

Ik hoop dat Danique weer snel opknapt.

In ieder geval heel veel sterkte en beterschap

Jeetje Ilse,
Mij springen de tranen spontaan in de ogen.
Wat een paniekgevoel moet jij hebben gehad.
Écht,ik krijg er kippevel van.
Ik wens je veel sterkte toe.
En een dikke knuffel voor je kleine meid.
Groetjes Tanja

Hoi Ilse,

Meid, wat zal jij geschrokken zijn, en natuurlijk je man ook. Gelukkig is Danique nu in goede handen en houden ze haar goed in de gaten. Ik wens jullie ook heel veel succes en natuurlijk heel veel beterschap voor Danique. En ik hoop dat ze snel weer met jullie mee naar huis mag.

Dikke knuffel en kus voor Danique

Groetjes Jolanda, Jorick en Milan

Jeetje meid!!! Wat zullen jullie geschrokken zijn!! Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen zeg!
Gelukkig is ze nu in goede handen en kunnen ze haar uitgebreid onderzoeken. Geef haar een hele dikke knuffel van ons en we denken aan jullie!!!

Beterschap!!

van Fabio en Cissy

he wat verschrikkelijk zeg, wat zul jij bang zijn geweest.

Ik hoop dat ze snel weer beter is.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan