Danischa Tessa & Marise

Hi meiden,

Ik ben al even niet op het forum geweest. Ik werk momenteel ook thuis, omdat ik last heb van flauwvallen door een lage bloeddruk...

Maar voor de rest gaat alles goed... We hebben het kindje de laatste keer niet gezien, maar nu wel gehoord echt geweldig!!!

Ik moet alleen meer zwangerschapskleding gaan kopen want me buik groeit als een gek...

Hoe gaat het met jullie?

Liefs


(laatste post!)
 
Wat vervelend dat flauwvallen. Ik merk nu wel met snel opstaan en dit weer, dat ik iets rustiger aan moet doen...

Ik mag over 1.5 week weer heen om te kijken en hopelijk luisteren :D Lijkt me heel gaaf!

Haha zwangerschapskleding. Ik heb zelfs al 1 shirt gekocht! Erg toch ;) Alles zit me net niet lekker. Doe wel vaak leggins aan met jurkjes of tuniekjes. Maar opzich ook wel leuk die zwangerschapskleding. Ze hebben tegenwoordig mooie dingen!

Hoe gaat het met Tessa? Tis al weer een tijdje rustig hier! ;)
 
Hoi meiden,

Sorry sorry ik heb jullie verwaarloosd!
Hoe gaat het met jullie? Jeetje wat vervelend dat flauwvallen zeg. Hoe gaat het nu met je bloedruk?

Met mij gaat het goed, weinig klachten... niet moe niet misselijk. En alweer bijna na de vk. Ik hoop dat we een echo krijgen!

Trekken jullie de warmte een beetje?

xxx
 
Hee Tessa, Geeft niet! ik heb het ook wel eens en ik zit ook op een ander forum. Wat ik iets makkelijker vind om bij te blijven houden!

Maar we blijven lekker kletsen tussendoor ;)

Fijn dat het zo goed met je gaat. Je krijgt dus binnenkort je 2e echo?

Warmte is uit te houden. Kan er goed tegen. Nu staat er een windje dus niet zo benauwd gelukkig. Ik moet donderdag weer voor de 2e echo dan horen jullie meer! Even geduld !!

Xx
 
Hi Meiden,

Fijn om elkaar weer eens te spreken. Anders kunnen we er ook voor kiezen om elkaar eens in de zoveel tijd te emailen...

Gelukkig is het flauwvallen niet meer zo erg... Wij hebben 17 augustus de 20 weken echo.. Spannend!!!

Babykamer hebben wij inmiddels en binnenkort gaan we kijken naar de andere spullen, kinderwagen, box, kinderstoel enzovoort..

En we gaan ook nog verhuizen.. Wij wonen nu in een appartement met twee slaapkamers. Op zich zou het wel gaan, maar op onze verdieping stopt de lift niet... En dat is toch behoorlijk vervelend( ik zie het nu bij mijn buren met een kinderwagen)

Per 1 oktober hopen we over te gaan naar een eengezinswoning. Godzijdank konden wij ons appartement verkopen aan familie.

Liefs
 
Leuk danischa.... ik heb 19 augustus mijn volgende afspraak. Ik probeer het echobureau steeds te bereiken voor een 20 weken echo te verzetten. Maar ze neemt niet op en heb voicemails ingesproken maar wordt niet terug gebeld.

Lijkt me inderdaad lastig om de trap steeds op en af te moeten! Lekker dat je straks een groter huisje hebt.

Hier al aardig wat dingen aangeschaft. Babykamer en wandelwagen besteld. Maxicosi mura 4. Met gratis box en maxicosi erg fijn. Daarnaast al heeeeel wat rommeltjes. Kleertjes doeken etc aangeschaft.

Vandaag een offday. Zelfs overgegeven. Is me niet eerder overkomen. Net toch maar geprobeerd wat te eten en voel me wat beter gelukkig.

Hoe gaat het met jou Tessa? ik hoop dat alles okay is!xx
 
Terug
Bovenaan