dank aan de ovulatietest

A

Anoniem

Guest
gisteren al vroeg op bed omdat zo beroerd was.vanmorgen test gedaan,lichte streep.
ben al hele dag nu misselijk,morgen nog ff een test doen.anders had ik het nu al geworden.
morgen zal de streep wel duidelijker zijn.
ik dacht zet het even snel op de site,
gauw weer aan het werk.
gr marjan

Een lichte streep is een streep!
Alvast een beetje gefeliciteerd ! Goed nieuws!

Gr Sola

Hey Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Succes............

jammer dat je ons nu gaat verlaten trouwe 'forummer' !

groetjes en veel geluk en gezondheid gewenst.

hoi sacha en sola

heb vaag heb nu al 2 dagen heel vaag 2de streepje.
ben niet anders als beroerd.eten moet ik naar binnen duwen.als ik al eten ruik of noemt eten ga ik zowat over me nek.
ik werk in de zorg en dan ruik dat warm eten,wat erg is dat.
ga straks de digitaal cb maar halen.zo niet overmorgen weer dan maar even langs de dokter.
ik ben nooit overtijd.
ik voel ook dat er geen ongesteldheid zit te broeden.
deze misselijkheid ken ik alleen van me zwangerschappen.alleen gisteravond voelde ik me pas weer goed.vanmorgen op bed gegeten en was nu stuk minder,maar het komt flink weer terug nu.
hou jullie op de hoogte.
gr marjan

Jeetje spannend zeg! Maar het kan zjn dat je hcg waarde nog een beetje laag is.. Ik zou zeggen gewoon over een dag nog een keer testen smorgens met digitaal van cb..
Ben zeer benieuwd!
Blijf je af en toe nog gezellig met ons kletsen hoe het met je gaat?

Gr Sola

ja tuurlijk blijf ik wel hier op de site kijken.
ik heb me zus hierover gesproken zij vertelde dat zij dat ook had bij haar zoontje,7 testen gedaan zelfs toen de tijd met hulp van moeder van moeders,die kwamen dan die testen geven.dat was 16 jaar geleden hoor!!
ik moet ook zo vaak plassen heb nu niks meer gedronken en ben al 3x naar de wc geweest kon niet ophouden.
misschien blaasontsteking.
hou jullie op de hoogte.
gr marjan

Van harte gefeliciteerd! Hopelijk zakt de misselijkheid snel af.... Een lichte test kan komen omdat je kort zwanger bent, over een paar dagen zal ie ongetwijfeld veel duidelijker zijn. Dus test over 5 dagen nog eens en je zult zien....

Dat plassen is normaal hoor als je net zwanger bent, de baarmoeder is dan al vergroot en drukt tegen je blaas. Dus als je geen pijn bij het plassen hebt, is het geen blaasontsteking hoor!

Geniet ervan ( niet van de misselijkheid :) )

Hey,
Nou dit klinkt hartstikke zwanger hoor! Geveliciteerd!
Dat extra plassen komt trouwens door de hormonen, de baarmoeder is nog maar zo weinig groter, daar merkt de blaas nog niks van. Dat komt later. Ik merk daaraan ook al gauw als ik zwanger ben dan moet ik ineens 's nachts plassen en dat heb ik normaal nooit!
Nou maar hopen dat de misselijkheid niet te erg wordt en weer overgaat! Geniet ervan!

Terug
Bovenaan