Dank je wel!!

Hallo Lieve meiden,

Dank jullie allemaal voor jullie super lieve reacties....
T doet me goed te lezen dat sommige van jullie ook zo lopen als ik...geen ongi, allerlei onderzoeken....

Tjee Mickey, tis bij jou dan ook een shock zeg.....ik denk aan je.

Ik weet op t andere forum hebben ze altijd een lijst bij gehouden wanneer NOD is ect. Doen jullie dat hier ook???

Liefs Flower

he flower!
hier hebben ze geen nod lijst,maar een lijst met leftij en vanaf wanneer we bezig zijn om zwanger te worden,wat voor onderzoeken we nog krijgen,behandelingen etc.zo weten we wat er speelt momenteel bij iedereen en kunnen we elkaar op die manier steunen.zodra er weer nieuwe ontwikkelingen zijn wordt dat gemeld en ook eens in de zoveel tijd wordt ie weer aangepast.nou moet ik zeggen dat hem al een tijd niet meer voorbij heb zien komen? dus wie weet komt hij nu weer een keer erop te staan.
gr. petra

He Flower,

Lief van je dat je aan me denkt!! Ik denk ook aan jou. Het is ook niet niets wat we zo allemaal meemaken, allemaal voor 1 wens een kindje dus. Geef niet op want het zal echt wel een keer lukken dat weet ik zeker. Mijn waarde was vorig jaar nog goed, nu is de waarde vreselijk hoog en vertelde de gyn dat ik geen eisprong heb gehad, ik slik nu provera volgens mij slik jij dat ook, en was ik er vanochtend vreselijk misselijk van. Ik las ook dat jij clomith slikt, dat waren wij ook van plan, maar nu is het even afwachten allemaal, als ik na vijf dagen provera ongesteld ga worden gaan ze nog een keer bloedprikken en kijken of mijn fsh weer normaal is. Ik ga me nu niet meer al te druk maken is beter voor me. En we blijven elkaar hier gewoon steunen.

Jij ook sterkte met alles.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan