Dank je!

Dank jullie wel voor al deze fijne reacties,dat helpt echt!!Als antwoord op de vraag of er onderzoek is gedaan,ik heb alleen m'n bloed nog maar laten onderzoeken.De huisarts wilde mij nog niet doorsturen naar de gyn. want dat vond hij nog niet nodig.Inzoverre,want ik had in korte tijd toch wel verschillende zwangerschappen gehad,en het kan in die eerste fase op zoveel verschillende manieren fout gaan vond hij,het was toch niet meer na te gaan hoe het telkens kwam.Met dat bloedonderzoek is trouwens wel heel uitgebreid onderzocht,op diabetes,de nieren ,lever,schildklier,bezinksel en weet ik al niet wat meer.Dit was allemaal goed.dus vooralsnog kan ik me hier nog wel in vinden.Als het nu weer mis gaat ,sta ik erop dat hij me doorstuurd,of ik speel het via m'n verloskundige.Die zijn al die tijd een enorme steun geweest trouwens,ik heb telkens een hele goede nazorg gehad!Ik heb nog steeds niet getest,ik ben nu alweer 46 dagen opweg.M'n temperatuur ging sinds vorige week maandag met bijna een halve graad omhoog,maar sinds gister is hij weer normaal,weetook noet wat dat betekend,want telkens als ik zwanger was,ging m'n temp.omhoogen bleef hoog tot telkens een week na iedere miskraam.Ik heb nog steds pijnlijke borsten en ben veel duizelig,maar misschien houd mijn lichaam me wel voor de gek.Op een gegeven moment kun je niet meer zo goed op je gevoel vertrouwenvindik.Ik probeer nog even te wachten tot het weekend en als er dan nog niets is gebeurd,dan zal ik misschien eens een test gaan doen.Hou jullie op de hoogte!
Lieve groetjes van Diana

Terug
Bovenaan