Dank jullie wel!!!

Nu dat we nog allemaal redelijk veel op t forum zijn even een dank je wel van mijn kant.
Bedankt voor alle gezelligheid, tips en luisterende oren!!Ik weet uit ervaring dat ik straks als de baby er is nauwelijks nog online kom, dus vandaar nu alvast....

Ik blijf natuurlijk tot de bevalling gewoon lekker meekletsen ;)

Iedereen heel veel sterkte met de laatste weken/dagen en veel kracht voor de bevalling!!!!!

TOITOITOI!!!

Liefs Gerrie
 
Leuk dat je dit onderwerp start!
Het was idd erg fijn om hier je hart te kunnen luchten of je vragen te kunnen stellen!
Ook namens mij iedereen bedankt voor de hulp, het luisterend oor en gewoon de gezelligheid :D

Succes met de laatste loodjes!
 
ik vind het ook super dat iedereen ook reageert op elke forum, waardoor je je als ' groentje' ook gewoon forums durft te starten waarover je eigenlijk onzeker bent, maar iedereen reageert tof en op de manier van ' domme vragen bestaan niet'
 
Helemaal mee eens! Dit forum hoort echt bij mijn dagelijkse checks van mail/hyves/facebook :)
En misschien spreken we elkaar weer op t forum bij t onderdeel baby? Kan daar vast ook genoeg tips gebruiike :)
 
Ook ik vind het iedere dag weer leuk om even op het forum rond te neuzen. Zal de komende tijd misschien alleen nog maar meer worden, steeds even kijken of er al iemand bevallen is! Na de bevalling ga ik zeker ook wel bij het ondrdeel baby kijken, al zal dat wel wat minder vaak zijn denk ik...
 
Terug
Bovenaan