Dank jullie wel..

Hier even een klein bedankje aan alle mama's op het forum. Ik realiseerde mij net hoeveel ik aan jullie gehad heb zo tijdens de afwezigheid van mijn man. Het is altijd fijn om andere ervaringen en bemoedigingen te lezen in herkenbare situaties.

Het slapen gaat hier steeds beter. Met dank aan jullie tips voor het 'afbakeren' (mijn gekke afkorting voor het afbouwen van het inbakeren). Ik heb alles geprobeerd en nu is Aqua's middagdutje altijd minstens 2u en 's avonds slaapt ze in haar slaapzakje op haar buik de hele nacht door. Toch een buikslaper dus. Ik ben ontzettend dankbaar voor de rust die ik nu dankzij jullie heb gekregen.

Nu is het aftellen tot de terugkomst van mijn man. Dit keer met NL paspoort. Ik heb vorige week een aantal woningen bezichtigd en wij zullen samen per 1 september een grotere woning betreden waarin Aqua haar eigen kamertje krijgt! Eindelijk af van mijn kleine studenten studio.

Voor andere alleenstaande moeders hier, ongeacht jullie situatie.. jullie verrichten een geweldige taak alleen, waar ik enorm veel respect voor heb gekregen. Wees niet bang of te trots om hulp te vragen en te ontvangen. Je verdient het..

Zeker, respect Ly! Wat fijn dat jullie binnenkort een echte plek, en vooral: voor jullie samen krijgen. Voor Aqua ook. Erg goed dat ze weer slaapt. Dan zou je toch denken dat ze wat rust heeft gevonden.

Wat fijn dat je man binnenkort weer komt! Dit keer om te blijven? Petje af hoor, ik vond het al niet leuk toen mijn man 2x een paar dgn weg moest.... Peanuts vergeleken bij jullie situatie.

Ik ken je verhaal niet (ga maar eens terug lezen in de topics) maar ik kan mij wel voorstellen dat het moeilijk is om alles alleen te moeten doen. Ik wens je in iedergeval heel veel sterkte liefde en gezondheid toe!!!

Terug
Bovenaan