Dank jullie

Jeetje, wat fijn zo snel reacties van jullie. Ik heb dat stukje van dat NIET slapen neergezet en ga zo gelijk twee dingen uitproberen; weer bij ons op de kamer (dit had ik veranderd omdat ik bij elk zuchtje wakker word) en weer een mutsje op.
Op goed geluk!!
En nog meer adviezen zijn welkom hoor!
 
Onze dochter is mu 7 weken en sliep na drie weken maximaal 4 uur! Na een artikel in een tijdschrift zijn we begonnen met inbakeren. De eerste keer was na de late avondvoeding. Ze heeft geslapen tot de volgende morgen 6 uur! We wisten niet wat ons overkwam. Inbakeren geeft je kind een veilig gevoel, net alsof ze nog in je buik zit. Ik heb veel gehad aan de site www.inbakeren.nl en www.debakermat.nl
op de laatste site kun je ook een informatie folder aanvragen en Ria Blom, de maakster van de site, heeft het boek Regelmaat en inbakeren geschreven. Een boek waarin veel goede tips en adviezen staan e bovendien een aantal ervaringen van ouders die heel herkenbaar zijn!
Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes!
 
Met een mutsje op doen zou ik toch wat voorzichtig zijn, een baby moet zijn warmte kwijt en dat doet het via zijn hoofdje. Te warm is niet goed voor een baby. Misschien helpt het om lekker te wandelen of in een draagdoek, of hangmatje beter te slapen. En niet teveel prikkels, ook overdag in bedje slapen. Misschien is babymassage wat!
Succes
 
Een baby mag als hij of zij slaapt geen mutje op hoor. Een baby kan de lichaams warmte nog niet zelf regelen en de warmte verlaat het lichaam via het hoofdje. dat kan bij een baby met een mutje op dus niet en dan raakt de baby oververhit en zo kan wiegedood ontstaan!
Als je baby gewend raakt aan het feit dat hij of zij bij jullie op de kamer mag slapen, kost het straks 3 keer veel meer moeite om hem of haar op z'n eigen kamertje te laten slapen!
Sorry je was erg blij met je tips, maar kijk wel uit want deze tips waren niet echt handig!
 
Terug
Bovenaan