Dankje wel...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames.

Bedankt woord alle lieve reactie's in z'n korte tijd. Ik zag het gisterenavond erg somber in, maar na het lezen van jullie berichtjes vanmorgen heb ik weer volle moed..

Voor de eerste keer sinds we aan het klussen zijn is mijn man nu ook echt teleurgesteld dat het niet gelukt is.Was wel heel lief om te zien. Mannetje lief moet nog erg aan het idee wennen dat we misschien ooit papa en mama worden..
(Hij denkt dat hij dan oud is !!!)
Dus gisterenavond lekker met ons tweeen op de bank gehangen en ik ben ontzettend verwend geworden....ook wel lekker.

Mijn nieuwe NOD is dan ook nu 3 sept.

En Petra en Sanne...ik hoop echt voor jullie dat het vals alarm is..ik weet zeker dat we allemaal voor jullie duimen, laat jullie nog even iets horen??

groetjes Oby

Hoi Oby,

Daar zijn we voor! en gelukkig dat je je weer ietsie beter voelt, maar leuk is het niet!

Fijn dat jullie het zo fijn hebben samen, succes met alles.

groetjes: Chili

Hoi oby!
wat een lekker gevoel he,dat je er niet alleen voor staat! maar ook fijn,dat je mannetje zo meeleeft!!
hier is alles prima hoor! ik verlies nog steeds zo nu en dan wat rozige afscheiding en verwacht wel dat het uiterlijk morgen doorzet.geen noemenswaardige krampen nog,maar dat zal nog wel komen.
zodra het losbreekt zal ik officieel ronde 10 inluiden en mijn nieuwe nod doorgeven.
succes meid!
gr. petra

Terug
Bovenaan