danoontje powerrrrrr

A

Anoniem

Guest
wilde deze ven delen.
jadey kreeg gisteren voor het eerst een donoontje, wat denk je gaat er helemaal in....terwijl fruit maar voor een kwart soms helft op gaat en groente voor de helft...

ze vond het zo lekker dat ze de lepel er bijna ook bij op at.

gr tammy

hahaha ziet er inderdaad naar uit dat ze het heerlijk vind...mooie foto's. En wat is het toch een echte meid he....knappe dame hoor

Groetjes Monique

Geweldig ik heb het al zooo vaak gezegd wat een knappe meid maar ik vind die foto in bikini zoooo top whahhahahahah wat een wijs bekkie he

dat ziet er lekker uit hoor
boas vind ze ook wel lekker maar die krijgt er vlekjes van.wij zijn dus overgestapt biogarde met wat fruit.is ook lekker.
groetjes karin

ja,biologische produkten,groente en fruit...al dat soort dingen zijn uiteraard gezonder dan potjes met zout,bakjes met suiker,koekjes enzovoort.maar dat geld niet alleen voor de kleintjes,maar ook voor onszelf.maar wij eten vrij zout,suiker in de koffie en thee,drinken cola en sinsas,eten chips,pasta op brood en kerngezond,niet te dik en ik heb al mn tanden nogmet boas ben ik ook niet te flauw hoor.alleen als hij ergens bultjes van krijgt,zichtbaar dikker word of ergens verslaafd aan raakt krijgt hij het niet.en ik ben voorzichtig met zout,dat kan op langer termijn echt schadelijk zijn.maarja,ook dat geld voor ons.we zijn wel aan t minderen,maar kan nog niet zeggen dat t me smaakt
ik heb trouwens ook weer pyamapapjes in huis.ik heb een dietiste gesproken en gevraagd of dat echt zo slecht was als er geroepen werd.zij zei:er zit wat suiker in ja,maar slecht is het niet.ze krijgen er ook niet maarzo overgewicht van ofzo.

Terug
Bovenaan