danoontje...wat een afzetters!

Haha, beetje geintje natuurlijk. Maar ik dacht Kian te verwennen met Danoontje start. Dus ik heb blind die dingen gepakt uit het koelschap en ging het geven.
WAT EEN IENIEMIENIE bakjes zeg. Zit maar 50ml in. En die denken dat deze meneer Kian daar genoegen mee neemt? Whahaha, wat een grapjassen. Hij keek helemaal verontwaardigd toen ik het bakje wegzette. Nou vooruit dan maar, nummer 2 mag ook. Dus met drie dagen was dat hele pak op.
Volgende keer maar danoontje voor grotere kids kopen (of gewoon zijn normale toetjes, daar smult ie ook van, en is een stuk goedkoper!!)
Liefs Nelleke

Waarom zou je danoontje geven als hij ook iets anders lust? ik geef mijn dochter vanaf het begin volle yoghurt en dat vind ze heerlijk! Danoontje vind ik veel te zoet en ken teveel kindje die alleen maar danoontje willen en niets anders meer. Dat heeft Danoontje goed gedaan zeg ik dan!!!

gr
Marielle

hoi hoi,

Ik geef mij zoontje ook alleen volle yoghurt zonder iets erdoor en hij vindt het werkelijk waar heeeeeeeeeeeerlijk. Een kinderhart is snel gevuld het lijkt me leuk om ook een keer danoontje te geven, maar eigenlijk is het onzin aangezien hij ook dol is op pure yoghurt.En helemaal nu ik dit hoor, afzetters!

\groetjes leetje 1981

Hoi,

De toetjes van het AH eigen merk zijn goedkoper en ik neem altijd de grote versie. De ene dag krijgt Isa gewone (roer)yoghurt en de andere dag een fruityoghurtje dus. Beide vindt ze heerlijk en hapt ze even lekker weg.

Grtz. Poppetje71

Yoëll krijgt volle yoghurt met een beetje diksap en af en toe een yogolino, deze kan hij wel helemaal op, maar dan spuugt hij het erna weer uit, omdat het toch wel veel is.

Danoontje geef ik hem niet meer, omdat hij daar helemaal van ging spugen.

Pauline

Hihi, ja Pauline, maar je weet het: Kian spuugt nooit!

Ik gaf het echt als een soort verwennerijtje. Hij vond het wel lekker dus, maar vanilleyoghurt vind ie ook heerlijk, dus dat doen we verder maar weer.

Terug
Bovenaan