Danoontje?!

A

Anoniem

Guest
Ik las ergens over danoontjes voor baby's, en dacht eraan om mijn kleintje ook maar eens te verwennen. Ik ben zelf een erge zoetekauw, dus was ook wel bang dat hij dan de gewone kale yoghurt misschien wel niet meer zou lusten maar goed.

Nou, gister dan een danoontje geprobeerd na het eten, en wat denk je:

Hij vond het dus niet echt lekker, haha! Als hij yoghurt krijgt, dan gaat die mond altijd wijd open, ongeacht hoe vol hij zit. Maar nu bij de danoontje, ik moest het er haast in duwen. Na een paar happen dus maar de rest zelf opgegeten (erg zeg...).
Nee, voor onze simon volgende keer maar weer gewoon yoghurt.

Zijn er nog meer kleintjes die niet zo van de danoontjes houden?

Groetjes Liesje

Wij hebben danoontje in de koelkast staan maar er is nog niet van gekomen om het te geven. Gewone yoghurt is geen succes; hoofdje wordt weggedraaid en meneer begint te huilen. Ben wel benieuwt hoe danoontje gaat bevallen.

Hoi,

Hier lust ze dus echt geen yoghurt, maar de danoontjes gaan er goed in.
Ik heb in het begin vanalles met de yoghurt uitgehaald, maar ze vind het dus echt niet te nassen. (diksap/aardbeien/roosvicee erdoor)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Joran eet gewoon volle yoghurt zonder iets erin. Dit heeft wel bijna twee weken geduurt hoor, hij wilde er niks van weten. Maar twee weken lang aangeboden en nadat hij zijn mondje dichthield steevast op gaan zitten eten voor zijn neus, heel tevreden kijkend van 'o wat is dit lekker' toen ik de hoop bijna had opgegeven at hij het opeens wel. Nu vindt hij het zelfs lekker! Dus... de aanhouder wint!

Vanaf wanneer geven jullie joghurt of danoontje?
Teun krijgt nu nog 100 cc melk na zijn groenten.
Teun is nu ruim 6 maanden.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan