dansen

A

Anoniem

Guest
Wil even een leuk moment met jullie delen:

Als mijn man en ik voor onze dochter gaan zingen (ze is nu 7 maanden) dan gaan haar armen ritmisch op en neer!! Dat is zo leuk om te zien. Ik geniet er enorm van om dat lieve vrolijke gezichtje te zien. En daar komt nog bij: ik zing zo vals als wat...!!

Hebben jullie ook zulke leuke momenten die je wil delen? Schrijf ze op. Ik vind het leuk om ze te lezen.

Groetjes Belle

Leuk he, als ze zo meedoen met zingen en muziek luisteren! Jaap gaat, als hij leuke muziek hoort en zit, zitten meewiebelen.
En als je dag roept, ook al ziet hij niet, zwaait hij naar je, de schat.
Echt genieten ja, zo'n klein maar snel groter wordend kind(je)
Groetjes, mira, sinds 02-01 mama van jaap

ach wat schattig! en wat knap, al met 7 maanden.

Berend is 10 maanden en doet dat nog niet. Maar hij moet heel hard lachen als we voor hem staan dansen of semn met hem dansen.

Vooral favoriet vor het samen dansen =   "Zak eens ff door" !! Echt een aanrader!

Luna is nu 10 maanden. Met het eerste nummer van c.d.Woezel en Pip, wordt ze helemaal blij,vooral als je meezingt.Armen omhoog en heen en weer bewegen.Ook vindt ze Nijntje leuk en klap eens in je handjes doet ze ook al een beetje mee, armen de lucht in en op haar hoofdje.

Ze herkent veel nummers. Heel leuk om te zien.Schuitje varen, met de vingertjes, visjevisje.
Nu vind ik het ook leuk om te zingen en werk ik zelf met jonge kinderen,dus ik ken veel liedjes. in de auto zing ik ook vaak dezelfde liedjes voor haar.

ja, geweldig he? senna danst ook altijd als we voor hem zingen of bij een liedje op de radio.. hij gaat dan op en neer bewegen... echt super om te zien!

Terug
Bovenaan