DANTÉ BIJNA 9 MAANDEN EN NU 3 MAANDEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
GISTER BIJ DE VK GEWEEST EN WE ZJN WEER 13 WEKEN IN VERWACHTING!

WE ZIJN ER HEEL BLIJ MIJ,MAAR ONDERTUSSEN OOK BEETJE BANG VOOR WAT ER KOMEN GAAT WANT WAT ZAL HET DRUK ZIJN STRAKS MET 2 BABY'S!

HET ZAG ER ALLEMAAL GOED UIT EN DAT BLIJFT NATUURLIJK HET BELANGRIJKST!

EN IK WAS ALWEER ZO VEEL VERGETEN,VAN DE DE VORIGGE ZWANGERSCHAP!

ZIJN ER HIER MEER DAMES DIE DE 2E DICHT OP DE EERSTE KRIJGEN???

GROETJES LEN

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap !
Ik ben pas bevallen van de derde, maar mijn eerste en tweede schelen 18 mnd., net iets meer dan bij jou dus. Ik heb het zelf toch echt als positief ervaren hoor, al was het soms wel druk. Ik heb zelf altijd geprobeerd zoveel mogelijk de slaapjes tegeljik te plannen, dat lukte goed. Ook had ik een tandemwagen waardoor ik  makkelijk met ze op stap kon gaan. Heerlijk naar buiten ! Wat ik ook een voordeel vond, was dat ik nog geen rekening hoefde te houden met schooltijden, ik kon zelf de dag plannen ( als je vrij bent natuurlijk die dag ) Verder had de oudste totaal geen last van jaloersheid, dat was erg fijn.Hij was er ook denk ik nog te jong voor. Het is voor je kinderen alleen maar leuk denk ik, om zo samen op te groeien. Altijd iemand om mee te spelen en om ruzie mee te maken
Maar dat moeten ze ook leren toch ??
Geniet ervan, probeer je rust te nemen als de kleine slaapt. En als de baby er straks is ( als alles goed verloopt verder ), vergeet ook jezelf niet.
Je kunt pas goed voor een ander zorgen als je ook goed voor jezelf zorgt
En laat de boel eens de boel.
Voor je het weet zitten ze op school en kun je weer lekker poetsen. Deze bijzondere periode komt niet meer terug.
Succes en een voorspoedige zwangerschap !!
Sophie ( mamma van Daan, Jurre en Anne - Lotte )

Hoi hoi,

Mijn dochtertje is 8 maanden en ik ben nu 6 weken zwanger van nummer twee.
Ik ben uitgerekend op 5 december Eva is dan 1 jaar en 4 maanden.

Groetjes Diana.

Hoi,

Mijn dochters schelen 17 maanden en ik heb er geen moeite mee gehad dat ze allebei zo klein waren, smiddags allebei lekker slapen en ik had ook zon tendemwagen zodat ik overal heen kon.
Nu zijn ze al weer wat groter bijna 7 en 5 1/2 jaar en ze zijn elkaars beste vriendinnen!!
Ze slapen op 1 kamer en doen alles samen!
En nu krijgen ze een klein  broertje of zusje erbij!
Geniet van je zwangerschap en straks van allebei je kleintjes!!

Groetjes Diana

Mijn dochter en zoon schelen 13,5 maand. Erg dicht op elkaar dus. Maar ik zou het niet anders willen. Ze hebben zoveel aan elkaar! Vooral nu ze 10 maanden en bijna 2 zijn! Wat een interactie!

Ik heb een duowagen gekocht, moest wel, want mijn dochter liep nog niet toen mijn zoon werd geboren en vind het geweldig! Wat ben ik trots op mijn spruiten! De zwangerschap was wel wat zwaarder. Veel moe, buiten adem etc. maar ach, nu ik ze zo zie.....!

Terug
Bovenaan