Hoi Daphne,
Ik hou maar in mijn hoofd wat ik overal hoor en lees; 1 jaar ontpillen.
En nee, dat tempen geeft me nog niet echt inzicht; ook dit is onregelmatig, ben blijkbaar een onregelmatig typje. Het schommelt tussen de 36,5 en 36,9. Het schijnt dat als je ineens 0.3 graad ongeveer omhoog gaat, je dan je eisprong hebt gehad. En dan dus ongeveer twee weken later ongesteld wordt. Pas als je de rd hebt, zakt die temperatuur weer. Dus ik ben benieuwd of ik er wat wijs uit kom.
Het is niet zo, dat ik ook al zo lang bezig ben met zwanger worden hoor! Ik ben in november gestopt met de pil, om eerst een beetje te ontpillen (niet wetende dat ik daar nu nog mee bezig zou zijn). Sinds begin juni gaan we er echt voor!
Misschien ook wat voor jou, om (als die rd nou eindelijk nog eens komen) om dan te beginnen met tempen. Ik had eerst zoiets van; zou ik dat nou wel doen, zolang ben ik nog niet bezig. Maar aan de andere kant, zou het zou moeten zijn dat ik ook beter kan inschatten wanneer mijn nod is en ik dan dus niet twee drie weken in de stress zit te wachten op de rd of op een positieve test. Dan weet ik tenminste vanaf wanneer ik ongeveer zenuwachtig moet worden. Het is alleen wel een gedoe, omdat je elke ochtend op dezelfde tijd moet tempen. Dus in het weekend, ook t wekkertje vroeg, tempen, opschrijven, omdraaien en weer verder slapen. Ach ja, je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen. En nu kan ik me tenminste nog in alle rust nog een keer omdraaien ...
groetjes Rannie