Dapper ventje

TWD

New member
Vanmiddag op cb geweest
Oh oh oh wat een duiveltje hebben wij
Hij loopt qua ontwikkeling voor. Groeit goed, houdt zijn hoofdje goed omhoog en houd dit ook best lang vol.
Heeft zijn benen ontdekt dus daar moet natuurlijk op gestaan worden. Wat nog niet teveel mag.
Het is dat ie nov niet doorheeft wat ie met zijn armen moet maar anders zou hij kruipen zei de wijkverpleegster fb nog boos worden ook dat het niet lukt.
Hij is ontzettend sterk ook in zijn benen en armen.

Verdr eerste Prikjes gehad, huilde even van de pijn maar dat ging heel snel weer over in huilen om de honger haha.

Hij is nu 9+2 weken. 60cm & 5465 gram.

Omdat hij voor loopt qua ontwikkeling mag ik wat eerder beginnen met de fruithapjes.
Verder begint hij steeds vaker te kwijlen. Waardoor ik voor de gein zei hij krijgt tandjes haha.
Vond ze niet eens zo herl raar. Nou dat hoeft van mij echt nog niet hoor.

26 feb weer heen voor de 2e prikjes ronde is dan 14 week
Wat gaat de tijd toch snel.

Ben echt ontzettend trots op mij. Dappere mannetje
 
gelukkig dat het goed gaat meis !
Hoe gaat het met zijn flessen hoeveel drinkt hij en krijgt hij nog pap , hoeveel ? En in alle flessen ?
 
Hij zit nu op 5 of 6 flessen.
Bij 5 flessen 3x 210 2x ongeveer 150
Bij 6 flessen 2x 210 2x ongeveer 150 2x ongeveer 90(nacht en laat in de avond) bij 6 keer wordt hij snachts wakker en heeft vaak rond 19 uur 210 gehad dus drinkt later maar weinig.
Ik doe er niet elke keer rijstebloem in, meestal wel in de avondflessen. En soms s'morgens vroeg.

Komt steeds meer een ritme in.
 
Lekker hè als je kindje het zo goed doet!
Maar gewoon ff een tip tussendoor, kijk uit dat ze nog niet te veel gaan verwachten van je kindje. Onze oudste dochter liep ook altijd voor ( zat met 5 maanden los, stond met 8 maanden achter haar poppenwagen en liep met 11 maanden los) maar praten deed ze erg laat en dat "moest" wel volgens het cb toch ook! Maar ze kunnen niet alles tegelijk ontwikkelen. Dus hou daar vast rekening mee.

Verder gewoon erg fijn dat hij het zo goed doet, en als je met hapjes begint zorg dan dat je met zijn twee bent zodat één mooie foto's kan maken of kan filmen haha
 
Wat is jullie mannetje al flink zeg, wat goed.

Onze Ryan is nu 57,5 cm en 4350 gram, wij hadden maandag een afspraak bij cb. Ryan is vandaag 15 weken. En heeft nu zijn 3de prikjes al gekregen, nu hoeven we pas weer met 6 maanden naar het cb.

Liefs Mariska
 
Terug
Bovenaan