Darmen in de weg en geslachtsbepaling

<p>Hallo allemaal, </p><p>Zijn er hier dames die ervaring hebben met in de weg liggende darmen? Mijn echo bij 10 week moest dan ook inwendig omdat mijn darmen er voor zaten (heb sws altijd gezeur met mijn darmen en PDS). <br />maar nu heb ik in januari dus een echo voor de geslachtsbepaling en ben ik zo bang dat ze er nog steeds voor liggen en ik niks kan zien?! Ik ben dan wel 5 week verder en wat meer gegroeid dus wie weet helpt dit en gaan ze op een duur zelf aan de kant .. <br />en kunnen ze eventueel inwendig zien wat het word of kan dit niet? <br /><br /></p><p>liefs </p>

Geen ervaring met darmen die in de weg liggen. Wel dat ze het geslacht niet kunnen zien. De benen van mijn dame lagen ervoor, 2x. Was dus een verrassing bij de geboorte. Het vermoeden lag bij een meisje, maar was niet zeker. 

Oh dat is ook vervelend .. uiteindelijk het vermoeden dus wel goed. Maar zeker weten is natuurlijk fijner. Ik wil graag dat weekend een gender reveal doen dus hoop dat mijn darmen gewoon netjes zijn opgeschoven. Ik neem aan dat ze daar niet 9 maand kunnen blijven liggen ?

Hebben jullie de nipt test in Nederland laten doen of in België? In Nederland vertellen ze het ip niet. In België wel, hebben we laten doen bij ons zoontje omdat de nipt toen in Nederland nog niet beschikbaar was. 

Bij mij lagen mn darmen ook in de weg. Uiteindelijk niet meer! Ben 20 weken nu, maar ze konden het geslacht niet vinden doordat mevrouw met dr beentjes ervoor lag, en heel laag ligt. Ze verstopt zich nog graag achter mn schaambot ?. Uiteindelijk inwendig, en het was perfect te zien!

Terug
Bovenaan