Darmen van streek na bevalling

Iedereen aan het genieten van hun babies? Nooit gedacht dat het zo geweldig zou zijn :)... Er is eigenlijk maar één klein smetje op mijn kraamtijd, en dat is dat mijn darmen echt van streek zijn sinds de bevalling (nu bijna 2 weken geleden)! De scheten vliegen me echt om de oren, ik schaam me dood! Ik voel ze ook niet aankomen, echt pas als ze eruit komen, dat heeft al wat eigenaardige momenten opgeleverd bij visite lol! Zijn er meer die hier last van hebben (gehad)? Mijn meisje lag AAA tijdens de bevalling (sterrenkijkertje), zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik kan er gelukkig wel nog om lachen, maar nu mag het wel over gaan hahaha!
 
oei vervelend!!!!
Dat zorgt zeker voor schaam momenten!!!

Ik ben niet gewoon bevallen en had daar geen last van,ik had last van diaree... en heb het ook niemand verteld hier omdat ik me ook dood schaam..
Maar lag toen op IC en dan belde ik want moest ook scheten laten maar dan kwam er gelijk wat aan...en kon het geoon neit ophouden liep helemaal leeg kon net zo goed de hele dag op een po ziten want ik kon mn bed niet uit zat aan allerlei apparatuur dus zat aan mn bed gekluisterd en dan zei die verpleeegster dood leuk je mag nu even niet bellen want ik moet de volgende pattient doen dus elke keer mn hele bed onder,en dat vond ze geen probleem maar ooow wat heb ik gehuild voelde me net een klein kind...!!
En schaamde me dus ook echt dood!!!
 
Heel herkenbaar! Ik had ook veel last van geluiden in mijn buik die zo hard waren dat iedereen verbaasd was dat dat van mij afkomstig was... Volgens mij heeft het er mee te maken dat je darmen nu eindeijk weer de ruimte krijgen en al je organen ook weer op zoek gaan naar hun eigen plekje. Daarnaast moet je stoelgang soms ook weer een beetje op gang komen. Ik ben de 15e bevallen en heb sinds een paar dagen veel minder last, ik hoop dat het bij jou ook snel minder wordt!
 
Ik heb er ook een paar dagen last van gehad, onwijze winderigheid. En mijn stoelgang is eigenlijk altijd een probleem geweest, hoefde vaak maar 2 keer per week. Sinds de bevalling kan ik elke dag naar de wc :) bij mij heeft de bevalling dus alleen maar een positief effect gehad :)

(vond de eerste keren na de bevalling trouwens doodeng! Moest vaak heel vlug bij de wc zien te komen en hield dan een nat washandje tegen mijn onderkant aan om de druk op de hechtingen wat te minderen. Blij dat dat nu niet meer hoeft...)
 
Terug
Bovenaan