darmen????/

Ik lees hier vrij veel over vrouwen die nu last van hun darmen hebben,maar wat voor last dan precies??? zelf kan alles me afentoe goed wars zitten heb ik het idee,vind het wel fijn te lezen waar jullie dan precies last van hebben!! hoop op wat reacties

LIEFS MOON
 
Sommige hebben last nadat ze heel veel achter elkaar hebben gegeten, en krijgen enorme buikpijn.
Sommige kunnen moeilijk naar de wc (veel drinken is echt belangrijk!)

Zelf herken ik het niet, dus kan je verder ook niet goed helpen hiermee, misschien zijn er meer die reageren...!

Liefs.
 
Hoi Moon,

Ik kan maar 1 ding zeggen: VERSTOPPING!! het is echt verschrikkelijk. Je weet dat het is voor je kind, want omdat je darmen wat meer stil liggen is er meer tijd om zoveel mogelijk voedingsstoffen in je bloed op te nemen. Maar leuk is anders!
 
Hai Moon,

Inderdaad verstoppingen. Opgeblazen gevoel, pijn in je buik. Dat soort dingen. Ik heb er heel erg veel last van. Ik ben 23 weken zwanger, maar vanaf het begin lijkt het af en toe wel of ik elk moment moet bevallen. Het is dan net of je een balon in je buik hebt zitten die opgeblazen wordt. Het is erg pijnlijk, maar het gaat ook weer over. Mijn darmen doen het inmiddels helemaal niet meer zonder medicijnen.
Als je er last van hebt, moet je veel water drinken, niet te veel koffie en thee, sinasappel, appel met schil, groentes, bruin brood, ontbijtkoek, alles waar veel vezels in zitten, dan gaat het, bij de meeste vrouwen, wel over.

Succes ermee.

Mariska
 
Hoi,ik ben nu 39 weken en 3 dagen,het kan dus elk moment beginnen,ik heb al vanaf het moment dat ik zwanger ben,last van mijn darmen,eerst verstoppingen de eerste maanden en nu de laatste maand moet ik wel 4 keer op een ochtend,wel neem ik al heel de zwangerschap roosvicee laxo,3 glazen per dag en het helpt echt!!!het was een tip van mijn verloskundige,het is een natuurlijk product,kijk wel uit dat je niet teveel perst tijdens je ontlasting,want ik heb nu wel last van aambeien!!succes !!groetjes
 
Hoi Moon!
Wat toevallig de zelfde naam!
Ik wens je veel succes met je zwangerschap, vanaf nu zal ik me Moon1 noemen, anders is het zo verwarrend.

Groetjes Moon1
 
In het begin van de zwangerschap was het bij mij dat opgeblazen gevoel. Hierdoor had ik trouwens al heel vroeg het idee dat ik zwanger was...
Later in de zwangerschap kwam de verstopping! Gewoon letten op wat je eet en niet met haast naar het toilet gaan.

Groetjes, Mies
 
moon,

heel herkenbaar he, onder ons zwangeren... mijn vk gaf de volgende tip mee: veel drinken. geen crackers en droge rijst eten, dat onttrekt heel veel vocht uit je darmen en krijg je nog meer last! veel eten met sausjes toch. (is ook veel lekkerder .. ;-) )

succes!
 
Terug
Bovenaan