darmen

pffff, wat ik voel ik mij een vuns af en toe.....Ik heb gigantisch last van winderigheid en mijn stoelgang laat ook te wensen over....

Herkennen jullie dit en iemand tips?
 
winderigheid ja heb ik ook last van, verder gaat de stoelgang beter dan normaal.
Thuis laat ik het maar lekker gaan heel charmant is alles niet meer op het eind maar goed nog heel ff en we kunnen weer charmant gaan doen.
 
Die winderigheid is volgens mij heel normaal. Lekker laten gaan zou ik zeggen, anders krijg je er alleen maar buikpijn van. En kiwi's werken bij mij heel goed voor de stoelgang. Peperkoek werkt trouwens ook.
 
hoi dames

ik kom weer eens kijken

je ingewanden zitten helemaal vast deze laatste weken zo groot is je kindje nu

dus af en toe wat help kan nodig zijn.
ik ging bij mijn vorige zwangerschap heel rustig op de wc zitten en mijn buik vrij maken. Dan ging ik aan de zijkant zachtjes masseren van boven naar beneden, dan kwam het vaak wel op gang

je helpt zo je darmen een beetje, tis even gokken waar ze dan precies zitten en als je het zachtjes doet is het niet schadelijk hoor, net als je kindje even wakker maken.

kamillethee is ook lekker rustgevend voor je darmen maar ook vor je keel en goed voor je huid
 
Terug
Bovenaan