Darmkrampen in de nacht

<p>Hallo allemaal, Onze dochter is 2 weken oud, ik geef haar borstvoeding. Sinds een week is ze s nachts niet stil te krijgen, ik vermoed darmkrampen. borstvoeding gaat goed, kan haar goed aanleggen en ze deinkt goed. Overdag komt ze om de 3/4 uur en slaapt daarna als een roosje. In de nacht komt ze vaker, maar slaapt daarna amper als ik haar in bed leg. ze loopt rood aan, valt haar vuisten en heeft veel spuit luiers. Darmkrampen dus. In mijn armen valt ze wel in slaap, maar uiteindelijk wordt e weer wakker van krampjes. ik geef haar vitamine k en d en daarnaast cinababy.   iemand tips hoe ik haar (en mezelf) s nachts kan laten slapen en van de krampjes kan af helpen?   bedankt! </p>

Sowieso tussendoor even laten boeren! Voor de rest hoort het er helaas bij.. Mijn zoon is 2,5 maand en heeft ernog last van. (Heeft bv gehad, ondertussen kv). Ze krijgen met aanhappen en drinken wat lucht binnen wat kan zorgen voor darmkrampjes

Hier heeft sab simplex geholpen om de krampen in ieder geval ietsje te laten verminderen. 

Ik kon er vannacht ook de donder opzeggen want ik hoorde al met dr vorige voeding dat ze lucht aan het happen was.. en ja hoor twee uur later is het zo ver en zit ik hier nu met een zielige dame op schoot! Gelukkig slaapt ze nu maar ik had ook nog heel graag even geslapen ? Goed opletten bij het aanleggen maar het is ook weer een fase waar je doorheen moet.. 

Ik had precies hetzelfde met mijn zoontje in week twee. Hij huilde non-stop van 22 tot 4 uur in de ochtend. We zijn toen met hem naar een osteopaat gegaan met het idee: baat het niet dan schaadt het niet. En wat een verschil! Hij sliep ineens weer lekker door! 
Ik ben nu zwanger van de tweede en we hebben nu al gezegd dat we sowieso in week twee een afspraak maken bij de osteopaat. Voor ons was het een verschil van dag en nacht. 
Het ergste vond ik namelijk niet eens dat ik niet kon slapen. Dat huilen was zo hartverscheurend. Je merkt dat je kindje pijn heeft, maar kunt niets doen om het op te lossen. 
Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat jullie ook snel een oplossing weten te vinden. 

Och die krampjes, hier was t rond etenstijd altijd drama. Osteopaat hielp niks in ons geval helaas. Maar idd baat t niet dan schaadt t niet! Sab simplex gaf hier een beetje verlichting, hoewel ik eigenlijk niet van dat soort spul hou. Zo zielig.. veel dragen hielp ook, maar das echt voor overdag. Ze groeien er gelukkig overheen..

Ons zoontje van 4,5 begon vorige week ineens te gillen van de pijn, zo zielig!! Sinds ik infacol door z'n melk doe heeft hij geen krampjes meer gehad (afkloppen).. ook zijn we vorige week bij een osteopaat geweest voor z'n nekje omdat hij is geboren met de vacuümpomp dus wellicht komt het door de osteopaat? Anyway, geen krampjes meer! Een osteopaat is sowieso een aanrader vind ik voor pasgeborenen. Sterkte, hoop dat het gauw voorbij is ?

Terug
Bovenaan