Darmkrampen

<p>Hoi </p><p>mn dochtertje van 11 weken, gecorrigeerd 7 weken (4 weken te vroeg). Heeft ontzettend last van krampjes, haar buikje hoor je heel de dag en ze laat erg veel windjes en moet dan erg huilen. Ik zag dat je van vsm cinababy hebt, werkt dit? Tips voor het drinken/welke fles etc doe ik allemaal al ?</p>

Een tip van mijn moeder (5kids)
Baby op de buik  op je onderarm leggen, dan beetje "wiebelen" en over de rug wrijven zo zorg je dat de lucht door stroomt.
Bij haar eerste heeft mijn moeder vanalles geprobeerd en dit bleek het beste te werken, en nog gratis ook?

Bedankt voor de tip ? dit doe ik zo een beetje heel de dag haha. Heb nu olie gekocht om haar buikje te masseren. Ook zit ze in draagzak, fietsen met de beentjes etc 

Als ik mijn zoon met gezicht naar me toe op schoot hield en een soort golfbewegingen maakte (van voor naar achter/onder naar boven) hielp dit heel erg, tip van de kraamhulp. Ziet er alleen een beetje gek uit haha

Onze zoon heeft er ook erg last van gehad. Toen infacol niet werkte hebben wij sab simplex gebruikt. Dit heeft hem ontzettend geholpen! Het is alleen via Duitsland te koop, internet. 2 dagen later hadden wij het in huism6.

Hier hielp fietsen met z'n beentjes goed om de windjes los te laten komen (en hij vond t erg leuk!) dus dat deden we veel. We hadden ook een speciaal kersenpitkussen voor baby's en dat gaf verlichting als hij er erge last van had. Ik legde dat kussen dan op z'n buikje en gaf dan nog een klein beetje tegendruk. 

Wij hebben infacol.
Ik dscht dat het niet werkte, tot ik stopte! Toen huilde hij zo veel meer! Dus lekker weer mee begonnen en eeen blije baby!
Wat ook werkt is een slaapzak aan. De puckababy Piep! Dan merk ik ook echt verschil

Terug
Bovenaan