darmkrampjes/allergie

Wie kan mij met het volgende helpen.
Ik heb een zoontje van 8 weken oud, ik weet dat hij so wie so last heeft van darmkrampjes. Alleen nu maak ik me een beetje zorgen of hij nu ook allergisch is voor iets. Zijn gezicht is namelijk vlekkerig en schraal. Hij zit ook vaak met zijn handjes in zijn gezicht te wrijven. De vlekjes zijn de ene keer erg dan de andere keer, vandaar dat ik nog niet naar de dokter ben geweest. De combinatie darmkrampjes, vlekjes in gezicht, een paar keer per dag vreemd hoesten en echt huilen van pijn (darmen) vraag ik me hierdoor toch af of hij niet allergisch is, bv koemelkallergie. Mijn zoontje is geen spuuger, maar het boert hem wel veel op. Ik geef hem friso normaal en comfort, half om half.
Wie komt dit bekent voor?

Groetjes!
 
Ik zou de huisarts even bellen?? Mijn zoontje Jelte zit ook op Friso Comfort, maar dan volledig, en die had nergens last van. Misschien door de combinatie van 2 voedingen??
 
Hoi

Zoals ik weet kun je de voeding gewoon mengen.
Anders moet je een hypo allergen voeding gaan geven, je kunt hier gewoon johannesprootpitmeel bij doen om het dikker te maken. je kunt dit altijd tijdelijk doen om te kijken of er verschillen zijn.

groetjes monique
 
Hallo

Onze zoon is nu 15 weken en heeft nu ook al een paar weken last van vlekken in zijn gezicht en (wat lichter) op armen en benen. Hij heeft  niet veel last krampen en krijgt borstvoeding. Hij leek wel jeuk te hebben en wreef ook  veel op zijn hoofd en in zijn gezicht.  Op aanraden van het cb zijn we naar de huisars gegaan en die zag direct dat het eczeem was. We zijn inmiddels met Vaseline Lanette aan het smeren. Misschien is het toch verstandig om even naar de huisarts te gaan? Sterkte ermee...

Groetjes
 
Hallo,
Ik heb gelukkig geen ervaring met allergien maar helaas wel veel darmkrampjes gehad bij mijn zoon. Er zijn daar van VSM homeopathische druppeltjes voor te krijgen deze werken erg goed. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes!
 
hallo ro

ik heb ook het middeltje van vsm gebruikt maar hielp niet
nu weet ik niet of je in de buurt van duitsland woont want daar hebben ze standaard in het kraam pakket SAB SIMPLEX zitten is werkelijk een wonder middel en zo teverkrijgen werk goed voor darm krampjes en mocht mijn oudst een last hebben van bv moeilijk in slaap komen geef ik haar ook een paar druppels en ze slaapt zo in

succes met de krampjes.
groetjes cardia
 
Terug
Bovenaan