Darmkrampjes!!?? Wat te doen? Help

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders,

Ik heb even een vraagje over darmkrampjes. Onze oudste heeft hier geen last van gehad, dus ik heb er geen ervaring mee.
Duuk is nu ruim 3 weekjes oud en sinds vorige week donderdagavond heeft hij erg veel last van krampjes (ik denk tenminste dat het krampjes zijn). Na een week lang elke avond een paar uur gehuild te hebben, ben ik begonnen met Sab Simplex te geven (raad het CB ook aan). Het leek meteen te werken, want de volgende avond heeft Duuk heerlijk geslapen. Maar sinds vrijdag is  hij de hele dag onrustig en dit houdt tot  op heden nog niet op. Duuk huilt de hele tijd en is eigenlijk alleen rustig als hij  bij mij aan de borst drinkt. Dan wil hij ook wel in slaap vallen, maar die slaapjes duren nooit lang.  
Ik heb echt alles geprobeerd volgens mij (warm badje, buik liggen, buik masseren, rond lopen), maar als er iemand nog een tip heeft, dan graag. Omdat hij nu nog steeds huilt, ben  ik bang dat dit de  hele  nacht zo doorgaat!

Liefs Janine

hoi hoi
erg is dat he als je kleitnje zoveel pijn heeft.
heb inderdaad wel goede berichten gehoord over dat sap,maar bij die van mij hielp het ook niet.
toen heb ik bij het reformhuis abc dophilus gehaald,niet goedkoop maar o wat werkt dat spul goed.
mijn jongste had ook zo verschrikkelijk veel last van de darmen,ben er zelfs mee naar een kinderarts geweest.maar sinds ik abc dophilus gebruikte had ik een tevreden kindje.
weet niet of je fles of borstvoeding geeft maar je moet er bij elke voeding 1 theelepeltje bij in doen,het is op poederbasis.
het werkt echt heel goed.je kunt het halen bij he reformhuis en het kost 26,35eur.
succes he.
liefs sil

Goedemorgen Sil,