<p dir="ltr">Hoi dames,</p><p dir="ltr">Mijn zoontje is nu 10 weken oud maar heeft erg veel last van darmkrampjes. Dit gaat de hele dag door en hierdoor slaapt hij overdag nauwelijks, en neergelegd worden vind hij niet leuk. We hebben al van alles geprobeerd; andere voeding speciaal voor de krampjes, Orthica, infacol, fietsbewegingen wrijven op de buik, het helpt allemaal maar weinig. De osteopaat heeft vastgesteld dat door spanning in de nek de krampjes erger zijn maar ook deze behandelingen halen weinig uit.</p><p dir="ltr">De huisarts schrijft het af als hij is nog zo jong dus het komt wel goed maar voor mijn gevoel zo weinig slapen niet goed. Ik ben zelf bang dat hij koemelk allergie heeft omdat mijn moeder veel bij hem herkende wat ik ook vroeger als baby had met de allergie (veel scheetjes en hele dag huilerig weinig slapen) maar het cb en huisarts vinden dat geen optie omdat zijn huid rustig is en ademhaling goed is. Ondertussen slaapt hij al 8 weken op zn aller max 7 uur op de 24 uur en heeft hij erg veel pijn, ik ben een beetje ten einde raad wat ik voor hem kan doen.</p><p dir="ltr">Heeft iemand hier ervaring mee of tips?? Alles is welkom</p>