Darmkrampjes

Onze dochter vind het fijn als je looopt, beentjes opgetrokken en tegen je aanhouden zodat ze wat druk heeft op dr buik. Soms helpt t ook om dr neer te leggen en een beetje tegen dr beentjes te drukken en over dr buik rondjes masseren. Zo zielig die krampjes, hopelijk helpt t een beetje

Onze kleine vond het altijd fijn om in de aapjes houding gehouden te worden. Dan liggen ze op de buik op je arm met hun hoofd naar je elleboog toe en met de luier bij je hand. Geeft wat druk op de buik.
Wat een ramp die krampjes hè ?

Huid-op-huid. Lekker bloot bij je op je borst. De warmte (kan) helpt tegen de krampen.
Mijn zoontje vond het ook erg fijn in de draagdoek met z'n buik tegen mijn buik.

Wij gebruiken Infacol. Werkt super goed en als hij er soms even last heeft van zn buikje, vind hij het heerlijk als ik met zijn beentjes fietsbeweging maak rn over zn buik heen wrijf. 
Hopelijk heb je er iets aan! 

Lopen, lopen, lopen... urenlang! Met de baby op zn buik op je onderarm. Uren hebben wij zo (vooral in de avond) met onze dochters gelopen de eerste 3-4 maanden. Alleen dan kalmeerden ze. Zodra ik aanstalten maakte om te gaan zitten, begon het gekrijs weer. Dus echt blijven lopen, hoe pittig ook. En hopen dat ze in slaap vallen en dat je dan wel kan gaan zitten. 
Inflacol enzo hielp hier niks. Wat wel iets helpt is om de flessen voorzichtig te roeren ipv te schudden,dan zit er minder lucht in de flessen.
Succes, op een dag is het voorbij! ;) 

Lopen, lopen, lopen... urenlang! Met de baby op zn buik op je onderarm. Uren hebben wij zo (vooral in de avond) met onze dochters gelopen de eerste 3-4 maanden. Alleen dan kalmeerden ze. Zodra ik aanstalten maakte om te gaan zitten, begon het gekrijs weer. Dus echt blijven lopen, hoe pittig ook. En hopen dat ze in slaap vallen en dat je dan wel kan gaan zitten. 
Inflacol enzo hielp hier niks. Wat wel iets helpt is om de flessen voorzichtig te roeren ipv te schudden,dan zit er minder lucht in de flessen.
Succes, op een dag is het voorbij! ;) 

Terug
Bovenaan