das schrikken

hallo,
ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben en zit met veel vragen. ik dacht laat ik maar eens op internet gaan zoeken. kom ik hier terecht en nu weet ik niet of ik hier goed zit. weten jullie waar ik terecht kan op een goede site met van alles omtrent zwangerschap?
alvast hartelijk bedankt.
 
hoi trudy

wat ik zelf overzichtelijker vond: een boek uit de bieb ofzo. veilig zwanger geeft veel info ook over hoe je lijf veranderd, het negen maanden boek meer over hoe het kindje groeit.
het forum is volgens mij pas prettig gebruiken als je zelf al iets meer weet, dan schrik je niet zo van alle verhalen die soms langskomen. En kun je gerichter vragen stellen.

succes en veel geluk!

Ilse
 
Je kunt het g-maanden dagboek kopen. kun je alles wat je meemaakt bijhouden en elke week lees je weer interessante dingen. Ik heb een zwangerschapsboek bij de slegte gekocht. Eigenlijk is ieder boek goed. Het verschilt alleen in prijs. Verder zijn er de volgende sites met veel info:
www.9maand.com
www.kindjeopkomst.nl
www.babyinfo.nl
www.baby.eigenstart.nl (soort startpagina met allemaal hele leuke links voor van alles en nog wat)
En deze site natuurlijk.
Proficiat en veel lees plezier!!
 
Van harte.
Juist omdat de eerste maanden zo rustig zijn: geen beweging in je buik, aan je buik zelf nog niet veel verandering... is het leuk om je tijd door te komen met leesvoer in boekjes en op internet. Hierboven heeft anoniem al zat ideeen. Natuurlijk kun je met de gekste vragen en al je gevoelens hier terecht. Er is altijd wel iemand die reageert...

Veel succes en ik hoop dat je niet misselijk bent of gaat worden....

Liefs..
 
De maandclub van jonge gezinnen. Je hebt voor je vraag het bovenste forum gekozen, maar er zijn ook forums met dames die moeder worden in dezelfde maand als jij.Die staan eronder.
 
Terug
Bovenaan