das schrikken

Goedemorgen allemaal,
Van harte iedereen met jullie zwangerschappen. Die van mij gaat iets sneller dan verwacht.

Ik zal me even voorstellen, Ik ben Tamara en woonachtig in Friesland. Ik ben 31 en in verwachting van ons eerste kindje.

Kom ik gisteren voor mijn eerste afspraak bij de verloskundige. De 8-weken afspraak zoals mij werd verteld door haar. Komen we erachter dat ik 12 tot 15 weken zwanger ben. Ben wel een van de weinigen die tijdens hun eerste consult ook het hartje heeft gehoord van de baby. Wat een mooi geluid zeg........ Moest er gewoon van huilen (zullen wel hormonen zijn)
terug biuj mijn vriend het goede nieuws vertellen. We hebben de hele avond in shock op de bank gezeten.....nu al min. 12 weken, wat moet er gebeuren, wat moeten we doen.....etc, etc, etc.
Vrijdag op naar de echo, wat gaat het nu snel allemaal zeg.

Succes allemaal verder en waarschijnlijk tot gauw.
Groet Tamara

Hoi Tamara,

van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het wel even schrikken is. Maak je maar geen zorgen hoor, jullie hebben nog tijd genoeg om alles te regelen :)!

En zoals ik een keer tegen een vriendin zei, die met 7 of 8 maanden ging verhuizen...het belangrijkste is, dat het goed met jou en je baby gaat. Een perfekte babykamer heb je echt niet nodig hoor! (ze heeft toen de eerste weken de baby op de wasmachine verschoont :)).

Groetjes,
Meinke

Gefeliciteerd! Nou dat kan ik me ook voorstellen, er komt al zoveel op je af, zeker qua gevoel die eerste weken... Maar het is waar, er is nog tijd genoeg om dingen te regelen en je VK zal je begeleiden met welke controle afspraken je wanneer moet hebben. Misschien wel goed om je in te schrijven bij kraamzorg en kinderopvang indien nodig - daar kunnen wachttijden voor zijn. Internet is je beste vriend en vaak kun je je online inschrijven. Ik heb wel even bij mijn verzekering moeten checken (kon ook online ;-)) of de kraamzorgorganisatie bij hen opgelijst stond. En verder genieten en voor jezelf en de kleine zorgen!
Pff.. ik begin er ook pas net een beetje aan te wennen, ben nu 11 wk 2 dgn. En wij hebben een kamer tekort dus als we geen ander huis vinden ipv nieuwbouw dan wordt het schipperen dat eerste jaar.
Ben trouwens geboren & opgegroeid in Friesland maar nu al 17 jaar weer in de randstad (ben 33, eerste kindje).
Succes en bekijk alles even rustig en gun jezelf de tijd om aan alles te wennen, je bent zeker niet de enige!!

Heeej!!

WOW, super gefeliciteerd!!

Ik snap dat je bent geschokken!
Dan gaat het allemaal wel heel snel ineens!
Maar merkte je niks anders aan je buik?
Toch ben ik best jaloers op je hoor! Mij gaat het allemaal veeeeel te langzaam! Vandaag 10wk,...en nou ja, ik wil gewoon zo graag voorbij de 12 zijn. Dat voelt wat rustiger en uit ervaring van de vorige zwangerschap voelde ik me ook stukken beter!

Geniet van je zwangerschap!! lfs Natas

hoi,
gefeliciteerd zeg.
dat gaat opeens wat sneller.
heb je grote grens al bereikt.
was je dus een maand verder.dus je hoef niet meer te wachten met nieuws te vertellen.
laat het even inwerken.
gr marjan

Hallo,
Morgen gaan we voor de echo. Mijn vriend heeft vrij kunnen krijgen van zijn werk en gaat met me mee. Daar ben ik wel blij om.
Samen hebben we besloten om er een sinterklaassuprise van te maken.
Even iets geks kopen en dan met gedicht en suprise tussen de rest van de kado's.
Mijn broer en zijn vriedin zijn er dan ook. Eens zien wie hem pakt en hoe de reacties zijn na het lezen van het gedicht.

Groet tamara

Ooow,.. wat ontzettend leuk tamara!
Ik ben heel benieuwd hahaha dat wordt superleuk!!
Veel plezier morgen en laat je even weten hoe het was? Ook van de suprise? ;-)

lfs Natas

Terug
Bovenaan