dat CB ... grrrrr

Vandaag kreeg mijn poepie zijn eerste prikjes, heeeeeeeeeel zielig. Grote tranen in zijn ogen... Ik heb m thuis gelijk lekker verwent met een heerlijk badje, lekkere babyolie en een zalig flesje. Hij slaapt nu heerlijk.Ik heb wel zetpilletjes gehaald, mocht hij pijn of koorts krijgen....

Maar goed, mijn kleintje spuugt regelmatig en omdat dat zijn nekje inloopt, heeft hij een klein beetje uitslag daar. Dat mens van het CB ..." oh, die uitslag betekend niet dat je een slachte moeder bent, hoor" owwwww, de manier waarop ze het zei, ik werd woest!
En mijn ukkie heeft een voorkeurshouding. Met heel veel moeite krijgen we het er langzaam uit. Dat mens van het CB zat me aan te staren of ik er niks mee deed. Ik moet met mijn ukkie naar een fysio toe.

Bah, de manier hoe ze je daar behandelen. Net of ik niet weet hoe ik mijn mensje moet troosten enzo. Heel irritant zijn ze daar.Maar ja, we moeten erheen voor de benodigde prikken, maar anders...... grrrrrrrrrrrrrrr

liefs
di silva

Hey Di Silva,

Vreselijk he die prikjes... heb ook een traantje laten vallen. En hey, die uitslag bij hun nekje, welke baby heeft dat niet? Dat komt gewoon omdat het nog zo'n plooitjes zijn ook. Tyche heeft het ook. We houden het erg in de gaten met afdrogen dat we dat goed doen maar je houdt het toch niet tegen. Bij Tyche was het ook wat vochtig en doen we er ooit wat talkpoeder op.. helpt wel.
En die van dat bureau gewoon links laten liggen hoor!!

hoi
join the club "grrr cb" ik ben ook lotgenoot van je heb er ook zon hekel aan die mutsen denken echt dat wij niet geintereseerd zijn in onze ukkies maar dat zijn we wel degelijk onze lieve schatten staan voor ons op nummer 1 wat nauw slechte moeder rot op (sorry hoor)
maar die van jou krijgt dus ook fysio i.v.m. voorkeurshouding?
dat krijgt die van mij ook en hij vind het leuk joh elke keer als ze er weer is is het een smile van oor naar oor.
het is heel relaxt voor hem lekker rollen fietsen met de beentjes buikje liggen enz.
hij heeft ook een speciaal kussen gehad voor zijn voorkeurshouding uiteindelijk hebben we die zelf moeten kopen maar goed alles voor t ventje toch.
hij acsepteerde het ussen gelukkig want we waren er vroeg bij het zijn eigenlijk 2 kussens die aan elkaar vast zitten het lange gedeeltje van het kussen : daar ligt hij met zijn rug tegen aan en het korte gedeelte zit bij zijn buiikje (kan hij er niet overheen rollen dus veilig voor de nacht)
de eerste twee weken lag hij er bijna de heledag in nu hoeft hij alleen nog maar snachts in dat kussen   je ziet hem veranderen echt leuk.
maar suc6 met de fysio

tnx voor jullie reacties.... ik moest ff mijn ei kwijt, pfffff.
Maar ben blij om te lezen dat fysio niet erg is voor de kleine. Ik kan me er niets bij voorstellen maar als ik het zo lees is het dus goed!

ben benieuwd

liefs
di silva

hoi

ik moest ook met mijn kleintje naar de fysio, ook voor zijn voorkuurshouding.
Ze hebben bij de kleine lars gekeken wat er aan scheelde waarom hij een voorkuurs houding heeft. nu blijkt dat er in zijn nekje iets geblokeerd is en ik naar de manueele therapeut moet. Zie hier best tegen op maar als het help. Alles voor onze uk over natuurlijk. Dus succes.

De tip voor uitslag in de hals. Na het wassen goed drogen en wat sudocreme erop doen. werkt perfect. Patrick heeft het ook. Als ze straks zelf kunnen zitten dan verdwijnt het vanzelf.
Ik probeer wel elke keer met de luier verschonen ook z'n nek even schoon te maken. En het komt niet alleen door melk hoor ook door zweet ed.

groetjes sacha

Tja cb? Zullen we er nog woorden aan vuil maken? haha
Ik heb een meiske met best veel nekplooien dus grote kans op smetten. Wat ik bij haar doe na het badderen is op der buik leggen en dan zo goed en kwaad als het kan tussen haar onderkinnen drogen. Daarna wrijf ik er maizena in.....ik voel met mijn vingers tussen de plooien of het allemaal goed zacht is van droogheid (als je begrijpt wat ik bedoel...nat is vaak stoef)
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan