Dat doe ik dus nooit...

Even een reactie op Biate: grappig dat je schrijft dat je nooit gedacht had om zo bewust te klussen en met zo'n hoge frequentie. Had ik ook nooit van mezelf verwacht, maar nu roep ik bij het avondeten al: we moeten vandaag nog even hoor! :)))) Mijn lief klaagde nog wel eens dat het wat hem betreft wel vaker mocht (welke man klaagt daar niet over?), maar nu vindt hij het erg grappig om te klagen dat ik hem zo uitput HAHAHAHAHAHAHA
 
Nou de mijne idem, hij wil echt altijd wel. Ik vind 2/3 keer per week echt vaak. Hij vindt het nu dan ook geweldig dat ik wel vaker wil. Maar ik heb ook echt het gevoel dat ik zelf meer zin heb nu ik gestopt ben met de pil, er zijn meer die dat hebben. Ik ben in eerste instantie gestopt met de pil, om te ontpillen...wij zouden overgaan op condooms. Wij zijn zelf een huis aan het bouwen en hebben het dus erg druk, wat dat betreft hoeft het van ons niet persé in één keer raak te zijn (meer de ideeen van mijn vriend dan van mij). De eerste maand gestopt met de pil gewoon "normale" frequentie klussen aangehouden. Opeens nagaan wanneer je het meest vruchtbaar bent, ja op dat moment dus flink geklust. We waren zo enthousiast dat we hebben besloten er helemaal voor te gaan en de condooms maar te laten voor wat het zijn. Nu denk ik de hele dag aan niets anders. Heb adsl op het werk wel makkelijk met dit forum. Ik ben deze week ongi geworden voor het eerst na stoppen pil, keurige cyclus van 28 dagen. Ga nu voor de tweede ronde.....
 
Hihihihi, mijn man is ook al maanden in de zevende hemel wat dat betreft. Toen ik nog de pil slikte had ik het ook altijd al dat ik in mijn stopweek meer zin had.
Nu is het denk ik wel een combinatie van verschillende dingen. Ten eerste inderdaad gewoon meer zin door het stoppen met de pil maar ook omdat je toch in je gedachte hebt dat je graag zwanger wil worden.
Toen wij op huwelijksreis waren was ik nog een de pil maar had ik ook de hele dag door zin. Het komt dan gewoon omdat de sfeer waarin je zit je libido beinvloed.

We blijven lekker genieten van het geklus.

Liefs Ank
 
Jaaaa, dit herken ik helemaal, bij mij was het zelfs zo erg dat ik het laatste jaar bijna nooit meer zin had in seks, en mijn man bijna elke dag, nou dat is niet plezant zalle. Nu ik gestopt ben met de pil en nu we bezig zijn met zwanger worden heb ik ook meer zin en nu is mijn man er helemaal ondersteboven van, maar hij vindt het wel leuk.

grtjs,

Ikke
 
Terug
Bovenaan