dat doet ZEER

hoi allemaal
ik heb net een mk gehad het is allemaal nog erg vers
Net belde er een collega die vertelde me zwanger te zijn , en wel gelijk met mij had opgelopen als alles wel goed gegaan was
En je wil weten PIJN dat dat deed
je gunt haar van harte dit geluk maar jezelf ook
Ik heb zitten janken als een klein kind toen ik had opgehangen en heb voor het eerst in 3,5 jaar weer een sigaret gerookt, van pure ellendeHebben jullie ook dit soort situaties? en hoe ga je ermee om? want nu word ik op mijn werk steeds met haar geconfronteerd, zo ver had ik nl ook kunnen zijn.Nu maar hopen dat ik voor april weer zwanger ben anders ben ik bang dat het nog pijnlijker gaat worden als ze straks haar kindje heeft terwijl ik dat ook had kunnen hebben.Ben ik weer 3 maanden op weg verzacht het wel een beetje de pijn
Maar vergeten zal je het nooit

Hey Meisjeb,

Oh wat vervelend zeg... Ja logisch hoor dat je die gevoelens hebt! Je hormonen zitten nog in je lichaam en je hebt echt even de tijd nodig om eea te verwerken. Die tijd moet je jezelf gunnen, al is het niet leuk en verdrietig. Laat je tranen de vrije loop en als je zin hebt in iets lekkers, iets leuks te kopen: doe het lekker! En die sigaret, tja als het er 1tje is, who cares?
Sterkte meid!

groetjes Jannie

Hi MiesjeB,
ik heb precies hetzelfde gehad. Ben 2x tegelijk uitgerekend geweest (dec 2008 en feb 2009) met een vriendin en bij hen gaat het super en bij mij 2x mis. Daar heb ik ook het meest moeite mee. Kan heel goed tegen zwangeren en babies, maar ik vind het nog steeds moeilijk hen te zien. Hoop ook weer gauw zwanger te zijn en hoop dat het verdriet dan een heel stuk minder is. Heel veel sterkte en ik denk aan je!

Ha meisje!!

Wat ontzettend vervelend voor je zeg!! en ik heb precies hetzelfde meegemaakt ook helaas 2 x!   ook met een collega die ff doodleuk vertelde zwanger te zijn terwijl ik nog in zak en as zat!! en ze hield er ook weinig rekening mee moet ik zeggen ze had al een kinderwagen gekocht enz......en ik ben meteen gaan werken na beide miskramen wat ik nooit had moeten doen ..heb het te weinig tijd gegeven eigenlijk.... ik vondt het ook verschrikkelijk om haar te zien gelukkig steunde mijn andere collega s mij wel heel goed!!

Maar bij jouw komt het ook goed hoor ik ben nu ook weer zwanger in het begin erg spannend en onzeker allemaal maar ben inmiddels al 31 weken bijna ......doe rustig aan en zeg die collega gewoon dat ze wat rekening met jouw moet houden !!!!
heel veel sterkte ....dikke knuffel bloem

He Meisjeb,

Natuurlijk is dat vervelend. En je mag je dan ook best even k*t voelen. Ik herken het in zoverre dat ik een naaste collega zwanger is en een leerling en een goede vriendin. Allemaal in dezelfde week uitgerekend. Ben benieuwd hoe het gaat als ik morgen weer naar mijn werk ga. Of ik er nuchter onder blijf of dat ik ook zo'n jankaanval krijg.
Ik wens jou in ieder geval veel succes!
Liefs!

Hoi meisje B.

Een week na mijn curetage vertelde mijn best vriendin dat ze zwanger was.
Mijn gevoelens gingen alle kanten op.
Was zo blij voor haar maar wat voelde ik me aan de andere kant  klote zeg.
Wil haar zoveel mogelijk steunen en laat ook niets merken.
Ik weet dat zij weet dat ik het er wel even moeilijk heb gehad want daar zijn we vriendinnen voor.
Maar ik vind dat dit haar moment is en ik had dat moment ook  ook en zal deze hopelijk in de toekomst snel ook weer krijgen en dan weet ik dat ze ook blij voor mij zal zijn.
Daar denk ik aan als ik het even moeilijk heb.

xxx

Ha, hier dito. Mijn schoonzusje vertelde op zondag dat ze zwanger was en op woensdag de echo had 11 weken.
Ik had donderdag de echo maar had hevige bloedingen (was nog niet zover als zij) ik heb mijn mond gehouden en het niet vertelt. Het was hun moment. Ook nu weten ze van niets ben bang dat je anders steeds zo'n vergelijk krijgt en dat wil ik liever niet....

hey meisjeb,

dit is herkenbaar, wij hebben ons kindje verloren met 16 weken. een paar weken later belde mijn nichtje dat ze in verwachting was. zij was een maand later uitgerekend, dat deed pijn. maar nu mijn achternichtje jordan is is, ben blij voor haar. is idd moeilijk als je bedenkt dat je nu zelf ook zover was of al een kindje had.
jij krijgt ook een prachtig kindje, jouw tijd komt nog!
heel veel sterkte meis!!!

liefs wendy

Terug
Bovenaan