Dat gaat naar Den Bosch toe

Lieve meiden,

3 mei aanstaande ga ik met mijn moeder en zusje een dagje uitgebreid shoppen in Den Bosch, inclusief lunch en dineren. En daar roep ik jullie hulp weer in:

Wat zijn de Bosshe Hot Spots? Waar liggen de aparte winkeltjes, waar is the place to be voor een heerlijke lunch en waar ga nou echt lekker winen & dinen?

Alle tips zijn welkom, ik heb er echt heeeeel erg veel zin in!

Liefs
Susan

Leuk hoor!

Ik kom geregeld in den-bosch. mooie stad!
vergeet de zijstraatjes niet, daar zitten ook leuke winkeltjes!

voor de lunch is een tipje: pilkington's. zit tegenover de kerk, de sint jan!

voor het diner moet je echte bossenaren vragen... want ik ga meestal shoppen en lunchen daar!

veel plezier.

Voor de lunch moet je bij Pink Lemon zijn, echt super, lekker tuttig, lekker roze!

http://www.pinklemon.nl/recensies.html

Voor diner Restaurant Coquille, erg smaakvol, heerlijke wijnen, super kaart!!

www.coquille.nl

Voor beiden zou ik wel reserveren als ik jou was.

Qua shoppen is heel Den Bosch leuk, ergens bij V&D in de buurt zit een geweldige kinderkledingzaak, Blue Penguin en vergeet sowieso de Vughterstraat niet!! Hier vind je verschrikkelijk mooie zaken op woongebied, kinderspulletjes, kleding.. Tis een lange straat met auto'smaar absoluut de moeite waard!!!!!!!!!!

Gr Claudia

Veel plezier!!

O Susan, bij bistro Tante Pietje  moet je wezen. Heerlijk en gezellig. Goede bediening en goede prijs. Wel reserveren, want  het zit  er bijna altijd vol, althans in het weekend. Tante Pietje zit in een zijstraat van de Kerkstraat (Korte Putstraat, ook wel culinair straatje genoemd), het straatje wat evenwijdig loopt aan de kroegjes die bij de St. Jan gelegen zijn. Of je moet nu ergens anders gaan  b.v.  Picasso (Italiaan)  in de Kerkstraat, straat die op St. Jan uit komt (is ook magnifiek en vooral gezellig in de serre) en dat we straks met Daan bij Tante Pietje gaan eten. Ook gezellig! Voor een lunch kun je op de markt ook gezellig zitten en vooral leuk als het mooi weer is.

Ik hoor wel waar je geweest bent.

Liefs Fonske.

ps. anders kijk eens op www.eet.nu/Den_Bosch, daar staan alle restaurants op in Den Bosch en kun je ook op soort restaurant kiezen. Succes er mee.

En hier nog een paar tips:

Voor Den Bosch: restaurants: korte putstraat is de straat om iets te eten.
Winkelen is alles rondom de markt, kerkstraat en achter het stadhuis. Ook in het nieuwe gedeelte richting arena zitten leuke winkels.

Voor een kop koffie of lunch: Top Corner op de Markt. Maar je zult niet echt je hoofd stoten als je ergens anders heen gaat in Den Bosch

Maar wil ze echt op 3 mei??? Ik zou op 1 mei gaan klik hier

Ik heb zelf geen idee waar het allemaal is maar het is naar zeggen een erg leuke stad en de vraag die ik net even weg heb gehaald was, zullen wij ook eens gaan? Het antwoord JA, leuk!!!

Heel veel plezier!

Terug
Bovenaan