Dat gegil!!! GRRR!!!

Hallo,

Mijn dochtertje van 22 maanden heeft ineens het gillen uitgevonden.
Vreselijk vind ik dat! Vooral op de vroege morgen.
Ik hoop echt dat dat een fase is hoor, ze was voorheen altijd makkelijk en meegaand maar tegenwoordig gilt en schreeuwt ze veel en heeft regelmatig een driftbui.
Ik heb het al geprobeerd met terug gillen maar daar wordt ze niet warm of koud van en op de gang zetten levert ook geen resultaat op.
Ze lacht me gewoon uit!
Hebben jullie misschien tips? Hoort dit bij een (vroege) peuterpuberteit ofzo?

Groetjes Anna
 
Hoi Anna,

Nou dat ging lekker met mijn vorige berichtje ahahahahaha drukte op de verkeerde knop.

Maar goed waar was ik, oh ja over kopieergedrag. ziet jou kindje ook andere kindjes op creche enz..? dan neemt ze dat over. Het gaat over hoor, het is een fase.
Wat ik meestal doe is gewoon negeren. Ik loop dan weg bij haar uit de ruimte, hetzelfde is dat met het slaan, wat mijn dochter nou ook doet. Ze maakt dan een sla beweging (ze slaat niet echt, maar dreigt), en soms doe ik HAAR wel eens na, en dan staat ze me aan te kijken met een verbaasde blik, en dan is het niet leuk meer natuurlijk. ,
Maar dat gillen zou ik gewoon negeren, helemaal niets zeggen dat hielp bij mij heel goed.

Succes,

Groetjes

Cyndie
 
hoi


heel herkenbaar mijn dochter is ook 22 mnd ,en doet precies hetzelfde.gewoon een periode helaas.wat ik doe is ook negeren en als ze slaat 2 x waarschuwen en dan in de hoek,waar ze dan ook weer een spel van maakt.ik ben ook nog eens 28 weken zwanger dus het is best vermoeiend zo.het zal wel weer overgaan hoop ik.maar soms.... succes he dames gr wendy
 
Terug
Bovenaan