dat heb ik weer!

Hallo allemaal,
Vanmorgen had ik verhoging (4 tienden!) en voor ik zwanger werd betekende dat dat ik mijn eisprong had gehad. Gisteren had ik ook een beetje varens op de maybebaby, vandaag helemaal niets. Maar... ik had een setje zwangerschapstesten bij babybrabbel besteld en vanmorgen heb ik er een gedaan om te kijken of het hormoon al uit mijn lijf is. Hij was positief, nu ben ik waarschijnlijk de enige hier die niet blij is met een positieve test (nog niet). Ik ben zeer zeker niet zwanger, 18 dagen na een miskraam, dat kan helemaal niet! Maar kan ik wel een eisprong gehad hebben als die hormonen nog in mijn lijf zitten???

Liefs, el.

Hoi El,
ik denk dat dat wel mogelijk is dat je eisprong hebt gehad 18 dagen na de miskraam,en wie weet wordt je dan ook wel weer gewoon ongi zoals je voorheen was,dat is wel snel maar ik heb het wel eens vaker gehoord.
Sterkte enm liefs
Snoop

Hoi El, bij mij is het nu 14 dagen geleden dat ik een miskraam had, en ik heb ook nog geen varens gezien op mijn maybe baby. Helaas is de positieve test onbetrouwbaar, omdat de hcg nog aanwezig is na je miskraam.
Dat je geen eisprong kan hebben hoeft niet, want heel vaak zijn vrouwen meteen weer zwanger, juist omdat het hcg hormoon er nog is, kan je extra vruchtbaar zijn heb ik wel eens gelezen. Of dat waar is weet ik ook niet.
Ik zou gewoon je nod ongeveer berekenen, en als het heel lang duurt alsnog testen als je verschijnselen hebt.
Heb je nog verschijnselen na de miskraam eigenlijk? Bij mij is dat wel al helemaal weg.
Ik gebruik de maybe baby elke ochtend, maar nog niets te zien. Hopelijk is het gewoon verlaat, want ik baal als het ei er niet zal zijn. Helaas heb ik er niets over te zeggen.
Succes verder. Groetjes, Adren

Hoi el, jeetje, dat lijkt mij ook een rare gewaarwording zeg...een positieve test! Ik wist helemaal niet het hcg nog zo lang in je lichaam kon blijven zitten...ook moeilijk zeg!!!

Ik hoop dat je snel mooie varens op je mb ziet verschijnen....ik heb trouwens geen varen gezien, maar wel een eisprong ook gek toch!!

Succes, liefs moi xxxx

Hoi El,

Wat lastig! Maar ja, 4 tiende graad is wel veel! Je voelt je wel fit en zo of zit er dan misschien toch een griepje aan te komen? Misschien weet je morgenochtend meer...
Ik hoop het maar voor jullie!
Liefs Kiki

Terug
Bovenaan