Dat heb ik weer!!!

Hoi meiden,

Na bijna 3 maanden half in de wolken te hebben geleefd, ben ik weer keihard met mijn benen op de grond terecht gekomen. Ofwel, ik ben weer single!!

Ik beloof jullie dat ik de volgende keer dat ik met jullie deel dat ik een vriend heb (als dat überhaupt nog ooit gaat gebeuren, want ik  heb zo langzamerhand  mijn buik vol van de andere sexe), ik ook gelijk vertel dat ik ga trouwen of zo.  M.a.w. dat het dan echt serieus is.... Pffff mannen!!

Groetjes Fonske.

Ah nee!!! Is het nou defintief? Die oelewapper snapt niet wat hij laat gaan!!

Spreek je snel lieve Fonske (Misschien vrijdag? Gijs moet naar school, maar je bent meer dan welkom!! Laat maar even weten of je kan)

Liefs
Susan

Ken 'm niet maar het moet een enorme oelewapper zijn!
En hou ons toch maar wel op de hoogte. Kunnen we af en toe wat tranen opdwijlen voor je. Rot voor je.

Kan nu een heleboel goeie punten gaan noteren, maar daar zit je vast niet op te wachten.

Sterkte!

Liefs Nelleke

He wat k*t voor je! Die  man weet niet wat ie gaat missen!
Als ik iémand een flinke dosis geluk gun, ben jij het wel !

Gelukkig heb je 2 supermannen in huis die je ook hier weer doorheen slepen en als je even behoefte heb aan vrouwenpraat: wij zijn er altijd voor je!

Dikke kus van Cissy

Hoi meis,

Wat een rot situatie! Ik had het graag anders voor je gezien. Want ieder persoon verdient toch een lieve partner die goede en slechte tijden met je doormaakt. Voor jouw en de jongens is het echt niet makkelijk om steeds weer een teleurstelling to moeten doormaken. Bah, kon ik maar toveren, dan tover ik je de liefste man van de wereld (neem zelf dan de één-na-liefste wel)

Het is toch wat met die mannen. Heb er eerlijk gezegt ook een beetje genoeg van, kost me alleen maar tijd. Gelukkig is het bij mij nog niet zo ver gekomen als bij jouw. Heb nu 2 dates gehad, 1 was echt een aardige jongen, maar echt nog een jongen al was hij best wat ouder (niet mijn type). De andere was een ras-echte eikel! Sorry voor mijn woorden, maar hij zat eerste heel erg aan te dringen op een afspraak, hadden we hem was hij ziek en daarna toen het eindelijk zover was, stond hij binnen 45 op dat het niets werd. Duhhh dat had ik binnen een minuut al door, maar je kan in ieder geval er een leuke avond van maken, want om nu binnen een uur weer thuis te zijn !
Nu staat er een nieuwe afspraak met een hele aardige man op de planning en eerlijk gezegt ik heb er niet zoveel zin meer in. Het is steeds zo'n teleurstelling. Maar goed, dit is de laatste die ik probeer en dan stop ik er ook weer mee... Even rust in de tent zeg maar.

Ik hoop voor jouw dat je snel de liefde van je leven gaat vinden die jouw en je mannekes helemaal gelukkig gaat maken.

Mocht je een keer willen uithuilen je bent van harte welkom!

Heel veel liefs en een knuffel Nanda

och meissie, wat klote!!!
kan me voorstellen dat je er echt even genoeg van hebt...

gooi maar lekker je frustraties op het forum, hopelijk helpt dat!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan